• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

سرلشکر رشید: امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم/ کمک به مداخله دشمنان در منطقه تاوان دارد

  • کد خبر : 3147
  • 29 تیر 1401 - 14:20
سرلشکر رشید: امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم/ کمک به مداخله دشمنان در منطقه تاوان دارد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: هر کشوری علیه ایران با مستکبران ائتلاف تشکیل دهد در قدم اول بیشترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس با تاکید بر اینکه امنیت ایران، امنیت همسایه ها است و امنیت همسایگان را امنیت خود می دانیم گفت:  در عین حال به هر کشوری که زمینه های مداخلات قدرت های استکباری را در منطقه فراهم می آورد و به آنها پایگاه، فضا و خاک می دهد و ائتلاف نظامی بر علیه ملت های منطقه درست می کند، هشدار می دهیم که در قدم اول، بیشترین هزینه را برای رفتارهای غیر دوستانه و تحریک آمیز خود پرداخت خواهد کرد.

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که با همه همسایگان خود روابط برادرانه و حسنه داشته باشیم و زندگی در صلح و آرامش و ادامه حیات عزتمندانه در منطقه هدف ما است.

 وی افزود: حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف  و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیز ایران، خط قرمز رفتار و عملکرد فرماندهان و کارکنان غیور و شجاع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برابر تهدیدات نظامی دشمن می باشد.

 سرلشکر رشید در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه این نیرو را شالوده اصلی سازمان سپاه توصیف کرد و گفت:  نیروی زمینی سپاه طی سه دهه گذشته پس از جنگ، با تمام توان و قدرت ، از مرزهای جمهوری اسلامی و شهرها در مقابل تهدیدات ضد انقلاب و گروههای تکفیری قاطعانه دفاع کرده است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.