• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

تولید کننده پوشاک عفاف و حجاب، کارآفرین برتر بانوی استان مازندران

  • کد خبر : 3136
  • 26 تیر 1401 - 11:55
تولید کننده پوشاک عفاف و حجاب، کارآفرین برتر بانوی استان مازندران
خانم عباسپور هدف از تولید پوشاک عفاف حجاب را انجام دادن امر به معروف و نهی از منکر بر زمین گذاشته دانست.

ملیحه عباس پور کارآفرین و تولید کننده پوشاک عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل گفت: در تولیدی پوشاک شانل ۱۵ نفر به طور ثابت مشغول به کار هستند و به طور متغیر بسته به حجم سفارشات تا ۳۰ نفر این تعداد اضافه میشوند، از این تعداد دو نفر ثابت اینجا مشغول هستند و بقیه کار در منزل انجام میدهند.
وی افزود: تمام هدف من این بود که پایه و اساس خانواده محکم بماند و خانمها در کنار خانواده و آئین همسر داری و فرزند داری درآمدی را هم برای خودشان داشته باشند بخاطر همین کار در منزل را اولویت قرار دادم.
خانم عباسپور ادامه داد: ۸ سال هست که این کار را شروع کردم، دو سال اول به صورت مجازی و اینترنتی کار میکردم و الان شش سال هست که با گسترش کار تولیدی فروشگاه را هم راه اندازی کردم.
وی خاطرنشان کرد: ما یک گروه بودیم که دوست داشتیم کار فرهنگی کنیم پس از مدتی نیاز به منبع مالی در این امر داشتیم بجای اینکه در این کار دستمون را جلوی افراد دراز کنیم به این فکر افتادیم خودمان منبع درآمدی را در کار فرهنگی ایجاد کنیم تا این امر به معروف و نهی از منکر بر زمین گذاشته را بتوانیم همیشه انجام بدهیم و این طور شد که ما آمدیم در زمینه پوشاک عفاف و حجاب شروع بکار کردیم.
خانم عباسپور اظهار داشت: لباس پوشیده در بازار کم هست اگر هم لباس به اصطلاح پوشیده در بازار باشد بدرد بچه مذهبی ها نمیخورد.
وی با اشاره به اینکه یکی از علت‌های نادیده گرفتن پوشاک اسلامی تبلیغات سوء رسانه ملی ما هست بیان داشت: همیشه در سریال‌های تلویزیونی افراد سرمایه دار با پوشش بد هستند و با حجاب ها و مذهبی ها همیشه قشر ضعیف جامعه نشان داده می‌شوند. در صورتی که دوزنده‌های ما بزرگترین مزون دارها هستند و میتوانند کارهای بزرگتری را پیش ببرند.
وی تصریح کرد: تا به امروز هیچ گونه حمایت مالی از جایی نشدیم اما حداقل انتظار ما این هست که مسئولین پشتیبان ما باشند مثلا در بحث مالیات و یا ایجاد نمایشگاه و ….. چرا در شهرهای استان از من جهت حضور در نمایشگاه دعوت میکنند اما در شهر ما از صنایع دیگر دعوت میشود اما از تنها تولید کننده پوشاک اسلامی استان در شهر بابل ما هستیم دعوت نمیشود؟
وی ادامه داد: یکی از اهدافم این بود که دلم میخواست دخترم یه پوشش مناسب متعارفی داشته باشد و چشمش به سمت دیگه ای نرود، اینکه کسی این را بیرون دید بگوید که میشود در چهارچوب حجاب هم شیک پوشید.
خانم کارآفرین افزود: فروش محصولات ما هم در فروشگاه و هم در فضای اینستاگرام و تلگرام بصورت مجازی می‌باشد همچنین فروش‌های عمده ای را به بعضی از فروشگاه ها مثل کرج، قم، تهران و مشهد داریم.
وی ابراز داشت: حجم سفارشات ما در ماه به اندازه ۳۰۰ تا کار میرسد، به جرات میتوانم بگویم در سطح استان فروشگاه عفاف و حجاب به این اندازه تنوع نداریم اگر هم باشد تولیدی تک محصول حجاب هستند ولی ما اینجا تولید کننده مقنعه، روسری، ساق دست، شومیز، مانتوهای جلو دکمه دار، پیراهن های بلند، عبا، ردا، انواع چادر و …. هستیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چهار سال پیاپی بعنوان کارآفرین برتر بانوی استان مازندران شدم و سال ۱۴۰۱ بعنوان شاخص برتر، ولی متاسفانه همه مسئولین میان بازدید می‌کنند تقدیر و تشکر هم دارند ولی هیچ حمایتی نمیکنند. شروع کارم در این مغازه و فروشگاه ختم به این شد که من منزل خودم را فروختم تا بتوانم این کار را شروع کنم، کجا هستند کسانی که رهبر عزیز ما میفرماید اقتصاد مقاومتی باید حمایت شود و از تولید حمایت شود؟ شاید هنوز پوشاک اسلامی ما جز طرح‌های حمایتی مسئولین قرار نگرفت الحمدالله خانواده پشتیبان من هست و شکر خدا روزی از اونی که اون بالا هست و باید بدهد به ما میرسد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.