• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

بخشنامه ابلاغی در خصوص سقف تعیین شده افزایش اجاره بها لازم الاجرا است.

  • کد خبر : 2900
  • 30 خرداد 1401 - 10:07
بخشنامه ابلاغی در خصوص سقف تعیین شده افزایش اجاره بها لازم الاجرا است.
رضا حسینیان امیری بازرس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان بابل در گفتگویی اظهارداشت: با توجه به تورم موجود در جامعه در بسیاری از موارد نرخ اجاره بها را موجران تعیین می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، بازرس هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک بابل خاطر نشان کرد: بخشنامه ابلاغی در خصوص سقف تعیین شده افزایش اجاره بها را به همه همکاران اعلام کردیم اما متاسفانه مالکان پیشنهادات بالاتری داده و بالاتر از سقف حاضر به انعقاد قرارداد هستند.
وی ادامه داد: بسیاری از همکاران ما این مصوبه را رعایت کرده اما برخی هم به دلیل شرایط موجود با توافق موجر و مستاجر قرارداد را تنظیم می کنند.
رضا حسینیان امیری تصریح کرد: بر اساس بخشنامه، نرخ افزایش اجاره بها در شهرهای کوچک ۱۵درصد، در شهرهای بزرگ ۲۰ درصد و در کلان شهرها ۲۵ درصد است که بسیاری آن را رعایت نمی کنند و امکان مقابله صدرصدی با آن هم توسط اتحادیه وجود ندارد.
بازرس هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان بابل در پایان گفت : این بازرسی آمادگی آن را دارد تا در حد توان وامکانات جهت نظارت بر کرایه بهای مسکن در شهرستان بابل قدم بردارد و شهروندان عزیز در صورت مشاهده اجاره بها غیر متعارف از طرف واحد صنفی مشاورین املاک جهت رسیدگی با شماره۳۲۳۲۱۶۵۰ یا بازرس هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان بابل
۰۹۱۱۱۱۴۸۹۲۶ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.