• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تداوم تعامل و تفاهم سبب اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری خواهد شد

  • کد خبر : 2860
  • 26 خرداد 1401 - 9:08
تداوم تعامل و تفاهم سبب اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری خواهد شد
محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل در دیدار با زمان یعقوبی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بابل گفت: تداوم تعامل و تفاهم سبب اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، محمدزمان یعقوبی؛ عضو شورا و رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بابل با محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که کاظمی گنجی؛ مدیر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و ابراهیم زاده، مدیر روابط عمومی شهرداری بابل و نیز کارشناسان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل نیز حضور داشتند از فضاهای فرهنگی و هنری و سینمایی مجتمع بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و خدمات این مرکز قرار گرفتند.


محمدی فیروزجایی با قدرشناسی از حضور یعقوبی و هیات همراه، در سخنانی کوتاه گفت: معتقدیم که پایه و اساس کار فرهنگی بر تعامل و تفاهم استوار است و در پرتو آن، فضای مناسب تری برای فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر و به تبع آن برخورداری شهروندان از فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم می شود.
یعقوبی نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته، فعالیت های فرهنگی و هنری در بابل را شاخص و ممتاز برشمرد و گفت: رویکرد شورا و شهرداری بابل، استفاده از ظرفیت های اساتید و هنرمندان در مدیریت شهری و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و آماده همکاری های بیشتر و همه جانبه در این زمینه هستیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.