• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بابل

  • کد خبر : 2839
  • 22 خرداد 1401 - 23:11
اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بابل
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها شهرستان بابل به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورای روابط عمومی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، در این جلسه فرماندار ویژه شهرستان بابل ضمن تبریک به مناسبت انتخاب هفت نفر از مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان بابل گفت: روابط عمومی ها پیشانی هر اداره هستند، روابط عمومی مجری نیست؛ بلکه نقش اصلی روابط عمومی مدیریت است.
وی اظهار داشت: یکی از فعالیت ها و ماموریت های مهم و اصلی روابط عمومی ها، اطلاع رسانی به موقع و وثیق است، روابط عمومی ها مستقیماً با مدیر مجموعه کار می کنند و این نشان از ارزش والای مقام روابط عمومی در سازمان است.

دکتر عزیززاده گرجی با بیان اینکه تنها حلقه ارتباطی دستگاه‌ها با مردم روابط عمومی ها هستند افزود: مردم و اربابان رجوع روابط عمومی های ادارات را مامن و مرجع پاسخگویی خود می‌دانند.
وی ادامه داد: از روابط عمومی ها انتظار می رود درب ادارات را به روی خبرنگاران باز بگذارند زیرا یکی از مبادی ارزیابی مدیران همین مسئله است پیوند مستمر روابط عمومی ها و رسانه‌ها مورد انتظار است.

در حاشیه این نشست دکتر آقاجان‌نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل از اعضای این شورا افزود: بخشی از موفقیت مدیران در گرو فعالیت های روابط عمومی‌هاست که مردم خدمات نظام و انقلاب را ببینند و بدانند که چه خدماتی از سوی دستگاه مربوطه ارائه می‌شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی ها گفت: نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی افزود: لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر شهرستانی از وظایف مهم شورای روابط عمومی آن شهرستان می باشد.
وی در پایان با بیان اینکه دوره‌ آموزش سواد رسانه برای روابط عمومی‌ها ضروری است اظهار داشت: قرار است کلاس آموزش حرفه روابط عمومی برای کارشناسان این حوزه در شهرستان تشکیل گردد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مهدی بادی کناری مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان جانشین فرماندار و دبیر این شورا و آقایان دکتر حسین آقاجان نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، مجتبی ابراهیم زاده سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، مهدی غلام نیا روشن مسئول روابط عمومی اورژانس، مرتضی درزی‌پور مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم دکتر زهرا نجفی مسئول روابط عمومی بخشداری گتاب، احمد گلچوب مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی و مهدی ابوحسینی مسئول روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان احکام دو ساله خود را از فرماندار شهرستان بابل دریافت نمودند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.