• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

دستگاه‌های امنیتی با سرشبکه‌های وهابی در کشور برخورد جدی کند

  • کد خبر : 2764
  • 17 خرداد 1401 - 7:56
دستگاه‌های امنیتی با سرشبکه‌های وهابی در کشور برخورد جدی کند
نماینده تهران در مجلس گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید با عوامل و سرشبکه‌های وهابی که با انجام اقدامات تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی و اختلاف بین شیعه و سنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره سالگرد حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و همچنین اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید در شناسایی و برخورد با سرشبکه‌ها و عوامل گسترش تفکر وهابی در کشور با جدیت تمام عمل کنند.

وی افزود: درست است تا زمانی که فرد تنها یک تفکر را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد نمی‌توان او را‌‌‌‌‌‌‌‌ مجازات کرد، اما دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید با عوامل نفوذ تفکر وهابی که با انجام اقدامات تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی و اختلاف بین شیعه و سنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهل تشیع و اهل تسنن با هم برادر هستند و اقدامات تروریستی وهابیت به هیچ وجه مورد تایید هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست و همه مذاهب اسلامی این گونه اقدامات را‌‌‌‌‌‌‌‌ محکوم می‌کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند برای شناسایی این گروه‌های وهابی تروریستی کمک قابل توجهی به نیروهای امنیتی و انتظامی کنند و هر گاه که مورد مشکوکی را‌‌‌‌‌‌‌‌ مشاهده می‌کنند به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

وی در پایان گفت: مردم ما همانند ابتدای انقلاب با احساس مسئولیتی که دارند برای جلوگیری از اقدامات تروریستی این گروه همکاری لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی داشته باشند؛ چراکه در سایه این تعامل و همکاری است که ما می‌توانیم امنیت و آسایش بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌ در جامعه خودمان شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.