• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

بالاخره جانشین سیدجلال را خریدند!

  • کد خبر : 2761
  • 16 خرداد 1401 - 22:53
بالاخره جانشین سیدجلال را خریدند!
باشگاه پرسپولیس سرانجام از مرتضی پورعلی‌گنجی با پیراهن این تیم رونمایی کرد.

در حالی‌که پیش از این خبر انتقال پورعلی‌گنجی به پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر و از امضای قرارداد او پرده برداری شده بود، باشگاه پرسپولیس امروز تصمیم به معارفه این بازیکن گرفت.

پورعلی‌گنجی که چند ماه پیش برای حفظ آمادگی در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود، قراردادی دو ساله با پرسپولیس امضا کرده و به این‌ترتیب تا پایان لیگ بیست و سوم در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.


پورعلی‌گنجی در نیم فصل لیگ چهاردهم با ترک اردوی نفت تهران به تیانجین پیوست و سپس در السد هم‌تیمی ژاوی شد و برای اوپن بلژیک، العربی قطر و شنژن چین هم بازی کرد، در این بین ۴۴ بازی ملی نیز انجام داد تا در ۳۰ سالگی با تجارب ویژه به فوتبال ایران بازگردد و پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

پورعلی‌گنجی دو سال پیش با حضور در اردوی پرسپولیس در قطر به شایعه علاقه‌اش به پرسپولیس دامن زد اما در تمام این سال‌ها تمایلی به بازی در فوتبال ایران نداشت تا اینکه پس از فصل بحرانی پرسپولیس در خط دفاعی، به این تیم پیوست.

این در حالی است که پرسپولیس سیدجلال حسینی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و علیرضا ابراهیمی را به‌عنوان دفاع مرکزی در اختیار دارد و حالا جذب پورعلی گنجی احتمالا به خروج دو مدافع مرکزی ختم خواهد شد.

نکته مهم اینکه با خرید مرتضی پورعلی‌گنجی پرسپولیس فرصت نفع بردن از حضور او در جام جهانی و دریافت پاداش این رقابت‌ها را هم خواهد داشت.

با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند و مرتضی پور‌علی‌گنجی از خارج از کشور به لیگ برتر آمده‌اند، جزو سهمیه خریدهای لیگ برتری محسوب نمی‌شوند و پرسپولیس هنوز فرصت خرید ۷ ستاره از لیگ برتر ایران را خواهد داشت.

خرید پورعلی‌گنجی درحالی انجام می‌شود که پرسپولیس پیش از این جذب علیرضا بیرانوند را قطعی کرده بود و حالا در ادامه تقویت تیم برای خط دفاعی گام بلندی را برداشته و نظر دیگر لژیونر فوتبال ایران را به بازگشت جلب کرده است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.