• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

بستری های کرونایی در بابل به صفر رسید

  • کد خبر : 2725
  • 14 خرداد 1401 - 9:47
بستری های کرونایی در بابل به صفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل : با ترخیص آخرین بیمار بستری در بابل ، هیچ بیمار کرونایی در بابل بستری نیست.

دکتر سیدعلی مظفرپور رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بابل با اشاره ترخیص اخرین بستری کرونایی در بابل ، گفت : آخرین بیمار کرونایی در بابل ترخیص شد و در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان های بابل بستری نیست.

وی با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مجموعه بهداشتی در درمان بیماران کرونایی و تزریق واکسن ، خاطرنشان کرد : تاکنون نزدیک به یک میلیون دز واکسن کرونایی تولید داخل کشور و واکسن های وارداتی در بابل تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شهدای سلامت را سند ایثارگری های مجموعه کادر سلامت در بابل بیان و اظهار کرد: ما این موفقیت را مدیون شهدای سلامت هستیم و یاد و نام آنها همواره در دل ما قرار دارد و این ایثارگری ها سند ماندگاری در تاریخ ایران عزیز خواهد بود.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تصریح کرد: ترخیص آخرین بیماری بستری کرونایی در بابل و صفر شدن آمار فوتی های کرونایی نشان دهنده کنترل این بیماری است و هنوز کرونا به پایان یافته نیست زیرا همچنان شاهد چرخش انتقال ویروس هستیم.

دکتر مظفرپور با تاکید بر تزریق واکسن به عنوان راه حل مطمئن جهت ادامه روند کنترل این بیماری ، گفت : پاندمی کرونا هنوز به پایان نرسیده است و به ویژه بیماران ، سالمندان و افراد دارای سیستم ایمنی پایین می بایست دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.