• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

به طرح اقتصادی دولت اعتقاد دارم زیرا با طرح دولت فوتی کرونا به صفر رسید/ این روزها، روزهای عقده گشایی برخی افراد علیه دولت است.

  • کد خبر : 2723
  • 13 خرداد 1401 - 17:15
به طرح اقتصادی دولت اعتقاد دارم زیرا با طرح دولت فوتی کرونا به صفر رسید/ این روزها، روزهای عقده گشایی برخی افراد علیه دولت است.
خطبه های این هفته نمازجمعه بابل به امام حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل افزود: سی و سومین سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری انقلاب اسلامی ایران را گرامی می داریم. در روز رحلت امام خمینی (ره) بسیاری از افراد تصور می کردند انقلاب اسلامی متکی به امام راحل بوده و پس از آن می توانند تزلزل در این نظام ایجاد کنند ولی به اراده الهی امامت انقلاب در مسیر خود با قدرت ادامه داد. به فرموده حضرت آیت الله روحانی (ره) وقتی پیشنهاد رهبری مطرح گردید آیت الله خامنه ای بسیار برافروخته شد زیرا هیچ اشتها و توجهی به این امر نداشت اما بنابر اراده الهی ایشان انتخاب گردید. باید شکرگزار نعمت رهبری باشیم که در طول این ۳۳ سال با وجود طرح های سنگین و فشار دشمنان، امام خامنه ای در چارچوب قانون اساسی با دقت کامل نقش رهبری را در بهترین شرایط به انجام رسانده و زمینه استمرار نظام اسلامی را فراهم نمود. ملت ایران باید قدردان زحمات رهبری بوده و ان شالله خداوند متعال سایه پر مهر رهبری را تا قیام حضرت مهدی (عج) بر سر این امت مستدام دارد.
حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این روز ها بیانیه های مختلفی به واسطه برخی مشکلات موجود در جامعه از سوی برخی افراد و متاسفانه برخی اشخاص حوزوی مطرح می شود خاطرنشان کرد: این افراد تمام مشکلات را به عمر کمتر از یک ساله دولت گره زده اند. هشت سال که رفیق شفیق شما بود حدیث ظلم و حمایت از مظلوم را در سر بیانیه هایتان نمی آوردید، الان تظلم خواه شده اید؟ باید خجالت بکشید که در هشت سالی که مردم در مشکلات بودند بیانیه ندادید چون رییس جمهور رفیق شما بود تا مبادا او ناراحت شود ولی این روزها ، روزهای عقده گشایی برخی افراد علیه دولت است که یک مشت عناصر خبیثی که عقده از اسلام و ولایت دارند و نتوانستد در اربعین نظام اسلامی ضربه ای به نظام بزنند، علیه دولت هجمه های سنگین منتشر نمایند.
امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: فیلمی با عنوان عنکبوت مقدس توسط عناصر خبیث ساخته شده که سعی در زیر سوال بردن فرهنگ مردم متدین ایران و اهانت به علی ابن موسی الرضا (ع) منتشر گردید. جشنواره کن زیر نظر دولت فرانسه و توسط عناصر خبیث اداره می شود و ما از آنها انتظاری نداریم و تکلیف آنها مشخص است، گلایه ما از عناصر مزدور و خود فروخته داخلی است که در قالب این فیلم که بسیاری از منتقدین سینما این فیلم را از لحاظ هنری بسیار بی مایه قلمداد کرده اند، به هنرپیشه زن این فیلم جایزه داده و این امر چیزی جز عقده گشایی غرب برای اهانت به اسلام و ائمه اطهار نیست.
حجت‌الاسلام روحانی اشاره کرد: حادثه ای تلخ و جانسوز در آبادان اتفاق افتاد و طبیعتا در هر حادثه ای باید مردم را دعوت به آرامش کرد اما برخی افراد خبیث بیانیه پشت بیانیه داده و بنزین بر روی این آتش بریزند و مردم را به این سمت و سو بکشانند و حدود ۳۰۰ رسانه فارسی زبان خارجی با ۸۰ میلیارد دلار گردش مالی این بیانیه های افراد بی مایه را منتشر و خودنمایی کنند. مردم ما این صحنه ها را فراموش نمی کنند. همچنین سرود سلام فرمانده در کشور طنین انداز و مورد اقبال مردم در سراسر کشور از جمله جمعیت ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی و استقبال پر شور مردم شهرستان بابل قرار گرفت اما برخی افراد مدام دنبال تکه اندازی و تخریب حرکت های ارزشی هستند. چهل و سه سال است این افراد سعی کردند نور انقلاب را خاموش کنند ولی به لطف الهی و کوری چشم سلبریتی ها و غربگرایان خداوند متعال زمینه عزت جبهه انقلاب اسلامی را فراهم می نماید. مردم از صداوسیما و وزارت ارشاد تقاضا دارند از همین الان به جریان جوانان انقلابی؛ که در عرصه نظامی به قدرت بالایی دست یافتند؛ در عرصه هنر فرصت دهند.
وی در پایان افزود: دیروز وزیر بهداشت بحمدلله اطلاع داد حتی یک نفر هم بر اثر ویروس کرونا فوت نشد. بنده به طرح های اقتصادی دولت اعتقاد دارم زیرا همین طرح دولت در کرونا را می بینم که در دولت قبل تعداد فوتی کرونا حتی به ۸۰۰ نفر می رسید اما الان فوتی ها به صفر رسید. بنده برخودم تکلیف کردم امروز نماز شکر بخوانم که خداوند متعال به تدابیر دولت انقلابی لطف نمود و تعداد فوتی های کرونا صفر شد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.