• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مسئول بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

تهیه و تدوین اطلس رسانه‌ای مازندران

  • کد خبر : 2700
  • 11 خرداد 1401 - 9:48
تهیه و تدوین اطلس رسانه‌ای مازندران
عبدالمهدی حق‌شناس از تهیه و تدوین اطلس رسانه‌ای مازندران توسط بسیج رسانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران امروز در حاشیه دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز این سازمان که با حضور اعضاء آن برگزار شد، با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» و نقش رسانه در ادای این فریضه الهی اظهار داشت: امروز رسانه‌ها پیش قراول جهاد تبیین هستند و در روشنگری اذهان مردم و افکار عمومی مجاهدانه تلاش می‌کنند.
وی رسانه مطالبه‌گر را رسانه تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی رسانه‌ای، مقابله با فساد، امیدآفرینی و بیان واقعیت‌ها از جمله وظایف رسانه‌ها در شرایط امروز جامعه به شمار می‌آید.
حق شناس بر حمایت بسیج رسانه از خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و بیان داشت: رویداد‌ها و حوادث جامعه امروز نیازمند جریان‌سازی رسانه‌ای است و رسانه‌ها علم جهاد تبیین را در دست دارند و با قدرت و توان و جدیت این مسائل را روایتگری می‌کنند.
مسئول بسیج رسانه مازندران از تهیه و تدوین اطلس رسانه‌ای مازندران خبر داد و تصریح کرد: این اطلس شامل اطلاعات کامل خبرنگاران و اهالی رسانه استان در شهر‌های مختلف استان است و تا پایان ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.
حق شناس عنوان کرد: امروز گفتمان رسانه‌ای اثربخش در بسیج رسانه شکل گرفته و امید است با هم افزایی و همدلی بین رسانه‌ها این امر در حوزه مطالبات استانی و ملی محقق شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.