• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مهندس فتاح در سفر به ارومیه تشریح کرد:

جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان در کمک به محرومان آذربایجان غربی/ آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد استان

  • کد خبر : 2666
  • 08 خرداد 1401 - 10:39
جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان در کمک به محرومان آذربایجان غربی/ آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد استان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به آذربایجان غربی، جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان در این استان را در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، کمک های معیشتی، آبرسانی، صنعت و ... تشریح کرد.

وی افزود:بنیادمستضعفان در طول شیوع کرونا، بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان به این استان کمک کرد که بخش عمده آن در منطقه چالدران که ازمناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد است هزینه شد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد:بنیاد مستضعفان علاوه بر این موارد، هزینه ۳۰ میلیاردتومانی تامین لوله های «جی آر پی» برای یک مجتمع آبرسانی دراین استان را عهده دار شد و این مجتمع تا یکسال آینده تکمیل و آماده بهره برداری خواهدبود.

وی تصریح کرد:بنیاد مستضعفان در ساخت ۱۴۰۰ واحد مسکن محرومان در این استان مشارکت خواهد داشت و ان شاءالله این واحدها طی ۲ سال تکمیل خواهد شد.

مهندس پرویز فتاح در پایان گفت:علاوه بر این با توجه به مذاکرات انجام شده با مسولان استان قرار شد بنیاد مستضعفان زمینه آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم کند.

لازم به ذکر است که پس از انتصاب مهندس فتاح از سوی مقام معظم رهبری شاهد اقدامات جهادی و انقلابی خوبی در زمینه های کمک به مستضعفان، اجرای پروژه های ملی و….انجام شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.