• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

بررسی مهمترین مشکلات پساکرونای دانشگاه‌ها

  • کد خبر : 2418
  • 18 اردیبهشت 1401 - 7:39
بررسی مهمترین مشکلات پساکرونای دانشگاه‌ها
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با اشاره به برگزاری سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه شیراز، گفت: بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مشکلات پساکرونای دانشگاه ها و مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان از اهداف این گردهمایی خواهد بود.

دکتر ابراهیم نعیمی ضمن بیان این مطلب گفت: پس از بیش از دو سال وقفه در فعالیت های دانشگا ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

 مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان افزود: این گردهمایی با هدف تبین کلان برنامه دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می شود.

وی گفت: بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مشکلات پساکرونای دانشگاه ها و مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان از اهداف این گردهمایی خواهد بود.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان بیان کرد :در این گردهمایی کارگاه آموزشی الزامات رئیس مرکز مشاوره مطلوب و کارآمد و ۱۲ کمیسیون تخصصی ویزه روسای مراکز مشاوره برگزار خواهد شد.

نعیمی در پایان گفت: مقرر است در پایان این گردهمایی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان اموردانشجویان مراسم تقدیر از مراکز مشاوره برتر دانشجویی سراسر کشور برگزار و از هر منطقه یک مشاور یا مددکار نمونه معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره با شرکت بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره در پردیس دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.