• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

راه و رسم سیدالشهدای جبهه مقاومت تا نابودی مستکبران ادامه دارد

  • کد خبر : 2414
  • 17 اردیبهشت 1401 - 10:21
راه و رسم سیدالشهدای جبهه مقاومت تا نابودی مستکبران ادامه دارد
در پیام سپاه کربلا به مناسبت سالگرد شهدای خانطومان مازندران تاکید شده است که راه و رسم سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا نابودی مستکبران عالم ادامه دارد.

مناسبت ششمین سالگرد شهادت ۱۶ شهید مدافع حرم مازندران در خانطومان سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ آیه ﴿۱۶۹﴾» ، سوره آل عمران

اردیبهشت ماه سال ۹۵  رزمندگان غیور و دلاور لشکر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا ، مقاومت عاشورایی را در مقابل جبهه کفر و الحاد به نمایش گذاشتند و چشم فتنه دشمنان را در جنگ نیابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کور کردند، که پس از آن سال، اردیبهشت هرسال در تقویم تاریخ این دیار لاله خیز ، اردیبهشت مقاومت نام گرفت.

حماسه خان طومان و عرشی شدن ۱۶ رزمنده لشگر ۲۵ کربلا ، نه تنها برای مردم شهید پرور و پهلوان پرور مازندران بلکه ملت عزیز ایران اسلامی مهر زینبی بر تداوم راه حسینی شهدای مدافع حرم است و تکریم و زنده نگه داشتن دلاوری ها، ایثارگری ها و شجاعت و مقاومت بی بدیل فرزندان خود در آن حماسه کربلایی، تقویت،ترویج و انتقال فرهنگ ناب ایثار و از خودگذشتگی به نسل های آینده ساز این مرز و بوم است.

درس آموزی از مکتب دریادلانی که مجاهدانه جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از حریم آل الله و نجات جان مردم مظلوم و مسلمان منطقه و  حفظ امنیت و آسایش مردم عزیز ایران به خط کفر و الحاد زدند، نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان و مهم ترین راه رشد و  پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها است.

سپاه کربلای مازندران با ادای احترام به مقام شامخ و والای شهدای مدافع حرم ایران اسلامی، ۴۴ شهید مدافع حرم استان مازندران بویژه ۱۶ شهید حماسه‌سازخان‌طومان،در اردیبهشت مقاومت و  با تجدید عهد و پیمانی ابوالفضلی با نائب المهدی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  اعلام می‌دارد تا آخرین قطره خون، برسر عهدی که با شهدا بسته، خواهد ایستاد و  راه و رسم سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تا نابودی مستکبران عالم ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.