• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

بابل نیازمند شهرداری قوی می باشد

  • کد خبر : 2379
  • 11 اردیبهشت 1401 - 3:59
بابل نیازمند شهرداری قوی می باشد
آیین معارفه شاهین کلانتری شهردار جدید بابل و تکریم سیدقاسم دابوییان و مهدی کیانی امیری با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولین شهری در سالن اجتماعات مخابرات مازندران برگزار شد.

رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مراسم معارفه شهرداری شهرستان بابل ضمن تبریک روز شورای شهرستان بابل ابراز داشت:بابل ازجمله شهرستان‌های است که دارای قدمت طولانی می باشد مردم بابل مردمی مومن وحامیان ولایت فقیه می باشد
این چنین شهرستانی نیازمند شهرداری قوی می باشد.


عقب‌ماندگی‌ها که ایجاد شده است وعقب ماندگیهای موجود باید باکارهای جهادی حل گردد
وی تصریح کرد:شهر به عنوان سکونتگاهی برای رفاه وآسایش مردم می باشد که باید میعادگاه خاطرات شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اظهار داشت:شهرداران باید از سند چشم انداز در جهت توانمندسازی شهرستان برخوردار باشند در این جهت باید از روزمرگی ها بپرهیزند
وی تصریح کرد :شهرداران باید از ظرفیت خیرین در جهت عمرانی وآبادانی شهرستان کمک بگیرند

رضا علیخانی ادامه داد : توقع ما این است که شهردار جدید مسایل، مشکلات و خلاهایی که ایجاد شده را برطرف نماید ودر این راستا باید بر قوانین و مقررات حوزه مدیریت شهری تسلط داشته باشد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بیان داشت دسترسی به فرصت‌های برابر برای تمام ساکنین شهر، ایجاد فضای مناسب برای پویایی اقتصادی، مساله آموزش و فعالیت‌های مدنی مردم از جمله مسائل مهم شهرستان می باشد.
وی ادامه داد: شهرداران باید به سمت درآمدهای پایدارومولد اقتصادی بروند واز اقتصادضعیف ناپایدار خارج شوند زیرا در راستای خدمات توسعه محور رشد وبالندگی ایجاد می شود
علیخانی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت مدیریت مالی و حسابرسی بر درآمدهای شهرداری، شفافیت در ارائه گزارش‌های درآمدی و مالی، سرکشی مرتب و مستمر بر محلات، شناسایی چالش‌های فعلی، سرکشی و کنترل مستمر از پروژه‌ها باید در دستور کار شهرداران قرار گیرد.


وی خطاب به شهرداران استان مازندران اذعان داشت: شهرداران باید از ورود نیروهای جدید به شهرداری جلوگیری ودر جهت توانمندسازی نیروهای موجود گام بردارند.
وی در پایان سخنانش با اشاره به مدیریت پسماند گفت: مساله انجیل‌سی ودیگرچالشهای شهری به عنوان دغدغه های استانداری است که باید طبق اولویت بندی باید مرتفع گردد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.