• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

تهیه و توزیع ۶۰ بسته کمک معیشتی توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

  • کد خبر : 2153
  • 28 فروردین 1401 - 22:47
تهیه و توزیع ۶۰ بسته کمک معیشتی توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، قرارگاه جهادی محبان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تعداد ۶۰ بسته کمک معیشتی تهیه کرده‌است.

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تعداد ۶۰ بسته کمک معیشتی تهیه کرده‌است.

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان بابل و جانشین فرمانده سپاه شهرستان بابل و با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در مسجد الزهرا (س) دانشگاه برگزار گردید.

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان بابل با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی و نورانی فرمودند: فرهنگ ماه مبارک رمضان آمیخته با مسئله عبادت است، اما عبادت در اسلام جدا از خدمات به مردم نمی‌باشد. از جمله اموری که در اسلام به ویژه ماه مبارک رمضان از آن دعوت شده‌است توجه ویژه نسبت به اقشاری است که با مشکلات مواجه هستند. با توجه به سخن رهبری در رزمایش مواسات و همدلی موج گسترده‌ای در سراسر کشور توسط پایگاه‌ها بوجود آمد که در ایام کرونا منجر به تحولی در فضای کشور شد.

الیاس عبدی: پیرو پیام مقام معظم رهبری در خصوص لزوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، ۶۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، در ایام ماه مبارک رمضان به ارزش ۶۶۴۰۰۰ هزار تومان توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تهیه گردیده که به دست خانواده‌های کم برخوردار خواهد رسید.

عبدی افزود: به همت کمک‌ مردمی و دانشجویی این بسته‌ها تهیه گردیده‌است که به دست نیازمندان خواهد رسید.

آقای حسنعلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان بابل با تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند فرمودند: ان‌شاءالله این حرکت جهادی در دیگر دانشگاه‌های شهرستان بابل در روزهای آتی ادامه‌دار باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=2153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.