• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

اگر بخواهد کاری به یک فرهنگ تبدیل شود باید حضور فعال مردم در آن کار را فراهم نمود.

  • کد خبر : 1851
  • 03 فروردین 1401 - 10:10
اگر بخواهد کاری به یک فرهنگ تبدیل شود باید حضور فعال مردم در آن کار را فراهم نمود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، رییس سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای استان مازندران و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان بابل با عزیززاده گرجی، سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار دکتر گرجی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه ما هیچ شانیتی جز خدمت به مردم نداریم اظهار داشت: از شما عزیزان و جوانان پویا سپاسگزارم که ما را با انرژی مثبت خود به حرکت سریع در خدمت‌رسانی به مردم ترغیب می نمایید.
وی افزود: ماندگاری یک امر به اجتماعی شدن آن است و در این راستا با به میدان آمدن مردم، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.


دکتر گرجی در ادامه عنوان کرد: اگر کاری بخواهد ماندگار باشد، باید تصمیمات قطعی و پایدار در مورد آن گرفته شود و نباید اقدام، مقطعی باشد و اگر بخواهد کاری به یک فرهنگ تبدیل شود باید حضور فعال مردم در آن کار را فراهم نمود.
سرپرست فرمانداری بابل تصریح کرد: رویکرد ما نسبت به گروههای جهادی، تقویت این گروه‌ها است زیرا مجموعه‌های مردم پایه محسوب می‌شوند و نسبت به امور خیرخواهانه تصمیم می گیرند، با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب، رویکرد گروه‌های جهادی نوعی تمرین مدیریت برای جوانان دانشگاهی این مرز و بوم است.
وی در پایان افزود: دامنه فعالیت و خدمات رسانی در همه مناطق شهرستان با رویکرد فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی توسط گروههای جهادی باید توسعه یابد.


گفتنی است در استان مازندران ۵۰ گروه جهادی فعال و در شهرستان بابل ۵ گروه جهادی فعال می‌باشند و در ایام عید نوروز گروه‌های جهادی جهت خدمات رسانی به روستای تورسو از توابع بخش بندپی شرقی اعزام خواهد شد.
در این جلسه تصمیمات مقتضی پیرامون تسهیل در امور این گروه‌های جهادی نیز اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.