• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
دادستان بابل هشدار داد:

هشدار دادستان بابل به متصرفان منابع طبیعی و اراضی ملی

  • کد خبر : 1828
  • 01 فروردین 1401 - 20:15
هشدار دادستان بابل به متصرفان منابع طبیعی و اراضی ملی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دادستان بابل از تخریب، تصرف، تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی، متصرفین به حریم و بستر رودخانه‌ها و اراضی کشاورزی هشدار داد

حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل با بیان اینکه اکنون که حلول سال نو شمسی و بهار طبیعت با اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد منجی عالم بشریت و بهار معنویت قرین شده است افزود: حلول سال جدید را خدمت تمامی هموطنان خصوصا تمامی مردم شریف، شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بابل تبریک و تهنیت عرض میکنم. 
دادستان بابل هشدار داد: هرگونه تخریب، تصرف، تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی «جنگل و مرتع»، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی، متصرفین به حریم و بستر رودخانه‌ها و اراضی کشاورزی با تغییراتی که در اراضی کشاورزی ایجاد می‌کنند و تمامی موضوعات مرتبط با منابع طبیعی، بدون اخذ مجوز و طی کردن مراحل قانونی تخلف و جرم محسوب می‌گردد و مرتکب در دادستانی مورد مواخذه و محکومیت قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: هشدار به عده‌ای فرصت طلب که ممکن است از تعطیلات نوروزی بخواهند سوء استفاده کنند و به منابع ملی دست‌اندازی داشته باشند، در صورت گزارش و مشاهده شدیدترین برخورد با این افراد طبق قانون انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام ملاکریمی تاکید کرد: با ابلاغ دادستانی به ادارات متولی شهرستان «جهاد کشاورزی، منابع طبیعی منابع آب، محیط زیست و سایر ادارات مربوطه» این ایام با ایجاد کشیک، گشت و ایست بازرسی نسبت جدی به برخورد با این افراد صورت خواهد پذیرفت.
بهتر است قبل از اقدام قضایی و برخورد قاطع دستگاه قضا متصرفان خود با قید فوریت اقدام به رفع تصرف کنند.
وی در پایان افزود: مردم نیز میتوانند هر موردی را که بیانگر تصرفات به منابع ملی، بیت‌المال و تغییرات اراضی کشاورزی باشد را می‌توانند به داستانی و ادارات مربوطه اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.