• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

اجرای طرح ترخیص عیدانه خودرو‌های توقیفی

  • کد خبر : 1808
  • 28 اسفند 1400 - 7:41
اجرای طرح ترخیص عیدانه خودرو‌های توقیفی
رئیس پلیس راهور مازندران از اجرای طرح ترخیص عیدانه خودرو‌های توقیفی به مناسبت اعیاد شعبانیه و قرار داشتن در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: با عنایت به ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و قرار داشتن در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز در راستای صیانت از اموال مردم، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی را اجرا می‌کند.

او می‌گوید: در اجرای این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای افرادی که توان پرداخت جریمه‌های نقدی را ندارند در نظر گرفته شده است.

به گفته بیگلری متقاضیان می‌توانند با تقسیط یک ساله بدون هیچ پیش پرداختی نسبت به پرداخت جریمه وسایل نقلیه خود اقدام کنند، همچنین در اجرای طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه هزینه پارکینگ به حداقل رسیده و متقاضیان می‌توانند کمترین هزینه را برای ترخیص خودروی خود به پارکینگ پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور می‌گوید: این طرح تا پایان ساعت اداری ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد و هم استانی‌ها می‌توانند برای ترخیص وسایل نقلیه خود به دفاتر پلیس +۱۰ و اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند.

به گفته سرهنگ بیگلری شرایطی فراهم شده که مالکان این خودروها، برای ترخیص خودرو‌های خود اقدام کنند، بنابراین من از مالکان و رانندگان خودرو‌ها می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را کرده و نسبت به ترخیص خودرو توقیفی خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.