• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

اعزام زائران راهیان نور در مازندران پس از ۲ سال از سر گرفته شد

  • کد خبر : 1799
  • 25 اسفند 1400 - 14:44
اعزام زائران راهیان نور در مازندران پس از ۲ سال از سر گرفته شد
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: راهیان نور راهی جهت تقویت معنویت و آشنایی نسل جوان با آرمان های و فرهنگ دفاع مقدس است و پس از ۲ سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، اعزام زائران از سر گرفته شد.

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی در جمع‌خبرنگاران درباره برنامه‌های راهیان نور سپاه کربلا مازندران و اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار داشت: اردوی راهیان نور یکی از برنامه های فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت است، از افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه دربحث راهیان نور تلاش می کنند تقدیر می کنیم.

وی افزود: هر مکتب و انقلابی برای استمرار و بقاء نیازمند فعالیتی جهت حفظ شعائر دینی است، که برگزاری اردوی راهیان نور به عنوان آرمان بزرگ انقلاب و باور اعتقادی و دینی برای نسل جوان است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران یادآورشد: شرایطی که دشمن و جبهه استکبار برای مردم کشور ایجاد و جنگ را تحمیل کرد، مردم نیز مقتدرانه مقابل دنیای استکبار ایستادند و از کیان، عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند و در این دفاع هزاران شهید تقدیم انقلاب شد.

مجیدی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب، وظیفه همگانی این است در هر سنگر و هر زمانی یاد و خاطر شهدا را گرامی داشته شود و راهشان ادامه یابد، تصریح کرد: در این زمینه راهیان نور به عنوان یک رزمایش فرهنگی تاثیر زیادی بر مسائل اعتقادی وباور جوانان داشت و راهی،جهت تکریم و پاسداشت مقام شهداست.

وی با اشاره به اینکه در دو وسال کرونایی، اردو راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: اسفند امسال با تشکیل ستاد در سپاه کربلا، اردوگاه شهید جعفرزاده، اردوگاه شهید بلباسی درخرمشهر و یادمان هفت تپه آماده میزبانی از علاقمندان دراقشار و صنوف است و پیش بینی می شود ده هزار نفر در سال جدید از اردوی راهیان نور استقبال کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.