• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

آبرسانی به روستاهای فاقد آب توسط گردان ۳۱۵ امام حسین بابل

  • کد خبر : 1728
  • 16 اسفند 1400 - 7:52
آبرسانی به روستاهای فاقد آب توسط گردان ۳۱۵ امام حسین بابل
با توجه به مشکلات متعدد آب شرب در روستای گاوزن محله بخش بابلکنار ، اعضای گردان ۳۱۵ امام حسین اقدام به آبرسانی به این روستا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، احمد ابوالحسنی عضو شورای اسلامی روستای گاوزن محله بابلکنار با اشاره به قطعی ۲ هفته ای آب در این مناطق ، گفت: پس از قطع شدن آب ۶۰۰ خانوار در روستاهای درونکلای غربی ، پایین مرزناک و گاوزن محله بابلکنار و درخواست مسوولان این روستاها ، ریاست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان و کارشناسان مربوطه ابعاد فنی را مورد بررسی قرار دادند که خرابی سیستم پمپاژ آب مورد تایید قرار گرفت و قول ۳ روزه برای تعمیر و جایگزینی سامانه پمپاژ آب داده شد اما به رغم پیگیری متعدد شوراهای اسلامی ودهیاران این سه روستا تا کنون اقدام خاصی از سوی مسوولان ذیربط صورت نگرفت و مشکلات تشدید شد.

وی افزود : مشکل در روستای گاوزن محله آب با قطعی کامل بود به گونه ای که اهالی برای تهیه آب شرب و امور بهداشتی دچار مشکل و معضلات زیادی شدند.

عضو شورای اسلامی روستای گاوزن محله بابلکنار با بیان این مطلب که در کنار مسوولان اجرایی ، بسیجیان از سپاه برای رفع بحران به وجود آمده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک خواستند ، اظهار کرد : خوشبختانه پس از اطلاع پاسداران و بسیجیان گردان ۳۱۵ امام حسین شهرستان بابل از این موضوع ، بلافاصله این عزیزان در آستانه میلاد با سعادت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار با تانکر اقدام به آب رسانی به منازل افراد محل کردند.

وی ادامه داد : این اقدام جهادی نیروهای جان برکف و مردمی سپاه و بسیج همانند دوران دفاع مقدس التیام بخش بحران بود و توانست تاحدود زیادی از شدت بحران کم کند و از این عزیزان تشکر و تقدیر ویژه داریم.

ابوالحسنی از فرماندار و مسوولان اداره آب و فاضلاب روستایی خواست تا هر چه سریعتر جهت نصب سامانه پمپاژ این سه روستا اقدام کنند تا مشکل به صورت اساسی بر طرف شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.