• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدا در کنار گذر جنوبی بخش مرکزی شهرستان بابل

  • کد خبر : 1679
  • 11 اسفند 1400 - 23:47
کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدا در کنار گذر جنوبی بخش مرکزی شهرستان بابل
مراسم کاشت ۵۰ اصله نهال در کنارگذرجنوبی بابل به نیابت از شهدای این شهرستان برای اولین بار برگزار شد.

مراسمی با عنوان یاد سبز شهدا در کنارگذر جنوبی بابل با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی و قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و برگزار شد.

فرماندار بابل در حاشیه این مراسم افزود: هدف از اینکار علاوه بر حفظ محیط زیست و کمک به تنظیم هوای پاک با نصب پوستر هر درخت به یاد شهدا، نام و یاد شهدا را خواستیم زنده نگه داریم.

ولیزاده بورا اظهار داشت: توجه به حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و سنت حسنه کاشت درخت در فرهنگ ایرانی اسلامی همواره مورد تأکید بوده و ترویج این اقدام ارزشمند همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه های مختلفی دارد که یکی از این راه‌ها می‌تواند کاشت درخت به نام و یاد شهدا باشد.
فرماندار بابل با بیان اینکه مراسم کاشت نهال به یاد شهدای شهر بابل برگزار شد گفت: سیره عملی و اخلاقی شهیدان همواره الگویی تمام معنا برای همگان می تواند باشد و  مراسم غرس نهال بهانه ای شد تا نام و یاد و خاطره این شهیدان در شهر جلوه کند.

وی ادامه داد: غرس نهال‌هایی که مزین با نام شهدا هستند تجلی مردانگی و تشبیه استقامت آن بزرگ مردان و اقدام سبزشان است چرا که این ترکیبی بسیار زیبا از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.