• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

اعزام دانشجویان جهادگر توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

  • کد خبر : 1596
  • 04 اسفند 1400 - 21:39
اعزام دانشجویان جهادگر توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
اعزام دانشجویان جهادگر جهت حفر کانال و تعویض لوله‌های فرسوده به منطقه محروم در روستای لمسوکلا بندپی شرقی شهرستان بابل توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، الیاس عبدی مسئول قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با همراهی دانشجویان جهادگر در منطقه محروم لمسوکلا بندپی شرقی حضور یافتند.

قرارگاه جهادی محبان ولایت از سال ۱۴۰۰ به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اهدافی که در صدر آن ترویج روحیه جهاد و ایثار و یاری محرومین بوده تشکیل گردیده‌است.

این قرارگاه جهادی در مدت کوتاهی که متولد شده حضور فعال در مراکز واکسیناسیون کرونا، بیمارستان صحرایی، انتقال خون، کمک‌های مومنانه در ایام فاطمیه داشته‌است و اینک اقدام به آبرسانی در منطقه محروم بندپی شرقی روستای لمسوکلا و کرات‌کتی نموده‌است.

آقای عبدی افزودند: در این پروژه حفر کانال و تعویض لوله‌های فرسوده مد نظر بود که میزان ۵۰۰ متر از ۱۰۰۰ متر، که در مناطق صعب‌العبور کوهپایه‌ای و جنگلی عبور می‌کرد، توسط قرارگاه جهادی محبان ولایت در مدت ۴ روز و همت ۱۲ جهادگر بسیجی به انجام رسانده شود.

سرپرست مخابرات استان مازندران جناب آقای مهندس نوروزی هم از این اردو بازدید داشتند. اهالی محل هم مطالبات خودشان که مهم‌ترین موضوع آن برقراری اتصال اینترنت بود به ایشان منتقل کردند.

میزان ۱۰۰۰ متر لوله در این پروژه تهیه گردیده که ۷۰۰ متر از آن توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و ۳۰۰ متر از آن توسط مجمع خیرین بسیج سازندگی تهیه گشته‌است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.