• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

مادر شهیدان کریمی فیروزجائی آسمانی شد

  • کد خبر : 1526
  • 26 بهمن 1400 - 13:58
مادر شهیدان کریمی فیروزجائی آسمانی شد
حاجیه خانم آمنه غلامعلی تبار ملکشاه مادر وارسته شهیدان والامقام قاسم و حسینعلی کریمی فیروزجائی در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حاجیه خانم آمنه غلامعلی تبار ملکشاه مادر وارسته شهیدان والامقام قاسم و حسینعلی کریمی فیروزجائی در سن ۸۴ سالگی، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آنها نیست.
پیکر پاک این مادر وارسته بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۶ بهمن) ساعت ۱۵ از بیت شهیدان به سمت گلزار شهدای سید نظام الدین بندپی شرقی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهدشد.
شهید قاسم کریمی فیروزجایی متولد ۹ تیر سال ۱۳۴۸، در تاریخ ۱۶ مهر سال ۱۳۶۵ در جزیره مینو، شهرستان آبادان و شهید حسینعلی کریمی فیروزجایی متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۴۴ در تاریخ ۲۶ تیر سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان، شلمچه، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
فرازی از وصیت نامه شهید قاسم کریمی فیروزجایی: سفارشی به برادران بسیج به خصوص بسیج محل، از شما عاجزانه تقاضا دارم که در جلسات بسیج و کارهای دیگر بسیج شرکت کنید و همیشه در عزاداری ها و مجالس پیش کار باشید. نگذارید که افراد کثیف در عزاداری و غیره دست اندرکار باشند. این‌ها می‌خواهند که به هر طریقی که شده ضربه ای به این انقلاب برسانند. پس آگاه باشید و همیشه با منطق و برنامه کار کنید.

روحشان شاد، یادشان گرامی باد

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.