• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی| نماینده مجلس: روال دشمن تحقیر دستاوردهای ۴۳ ساله است

  • کد خبر : 1451
  • 20 بهمن 1400 - 7:56
انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی| نماینده مجلس: روال دشمن تحقیر دستاوردهای ۴۳ ساله است
عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: کار و روال دشمن، عداوت نشان دادن و وارونه نمایاندن واقعیت‌ها و کاستن از عظمت دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی است.

روزگاری در این کشور، سرباز و ژاندارم آمریکا بودیم و بدون اجازه آنان نمی‌توانستیم سیاست‌ها و برنامه‌های خود را تدوین و تبیین کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در همین دوران و با وجود ظرفیت‌هایی که در کشور وجود داشت، به یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد غذایی تبدیل شده بودیم به گونه‌ای که بدون واردات قادر به تامین نیازها و امنیت غذایی مردم نبودیم.

وی با اشاره به اینکه با وقوع انقلاب اسلامی، اجرای سیاست‌های توسعه‌ای در کشور با هدف تبدیل شدن ایران به یکی از کشورهای پیشرو در منطقه مورد توجه قرار گرفت، افزود: با تدوین برنامه‌های توسعه‌‌ای اکنون در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه رتبه های نخست را کسب کرده‌ایم.

نوروزی توضیح داد: گازکشی به ۹۳ درصد روستاها و شهرهای کشور، دسترسی بالای ۸۰ درصد مردم در مناطق مختلف کشور به آب آشامیدنی بهداشتی، برق رسانی به ۹۸ درصد شهرها و روستاها، برخورداری ۱۰۰ درصدی تلفن در شهرها و توسعه بهره مندی ارتباطات تلفنی در همه روستاها را از بخشی از خدمات ارایه شده انقلاب به مردم در ۴۴ سال گذشته دانست.

وی افزود: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و صادرات به خارج کشور، ساخت بیمارستان در ۹۳ درصد شهرهای کشور و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان و اعزام کادر درمان به دیگر کشورها بخشی از خدماتی است که در دوران انقلاب اسلامی در ارایه شده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در تلاش هستند تا خدمات انقلاب اسلامی را به مردم و جامعه کمرنگ نشان دهند، گفت: با وجود اعمال تحریم‌ها که با هدف متوقف کردن رشد جمهوری اسلامی بر ملت ایران تحمیل شد، اکنون می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که در جایگاه اول منطقه در برخی شاخص‌ها قرار داریم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که در ارایه خدمت به مردم انجام شده است، در کشورهای منطقه که از نظر سیاسی و مالی مورد حمایت کامل غرب هستند انجام نشده است. هنوز این کشورها با شاخص‌هایی که جمهوری اسلامی در ارایه خدمات به مردم انجام داده است فاصله زیادی دارند و بعید است تا سال‌های آینده به شاخص‌های کنونی ایران دست پیدا کنند.

نوروزی به رشد تولید مقالات علمی و پیشگامی محققان و دانشمندان کشورمان در این حوزه اشاره کرد و گفت: اغلب دانشمندان کشورمان در دوران انقلاب اسلامی رشد کرده و تحقیقات علمی و دانشگاهی آنان به ثمر نشسته است. براساس گزارش های ارایه شده از سوی مراکز معتبر علمی، ایران اکنون یکی از کشورهای معتبر و صاحب جایگاه در تولید دانش در جهان به شمار می‌رود. اتفاقی که ایران را در تولید علم هم در منطقه و هم در جهان پیشگام کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه دشمن می‌کوشد موفقیت‌ها را نادیده یا کم اهمیت جلوه دهد، اظهار داشت: دشمن، عداوت خود را انجام و واقعیت‌ها را وارونه یا اندک اهمیت جلوه می‌دهد. آنان می‌کوشند با استفاده از مهرهای خود در سازمان منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و عوامل آمریکا و انگلیس فضای ناامیدی و یاس را در جامعه ایجاد کند اما، با بیان موفقیت‌ها و دستاوردهایی که کشور در ۴۴ سال گذشته به دست آورده است می‌توان جلوی این حربه دشمن ایستادگی کرد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.