• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

قیمت مصرف برق مشترکان عادی بالا نمی‌رود/ افتتاح ۱۴ پروژه دهه فجر در توزیع برق مازندران

  • کد خبر : 1428
  • 18 بهمن 1400 - 15:39
قیمت مصرف برق مشترکان عادی بالا نمی‌رود/ افتتاح ۱۴ پروژه دهه فجر در توزیع برق مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران نحوه مصرف برق مشترکان و میزان الگوی مصرف تعیین شده را اعلام کرد و گفت: مشترکان عادی نگران افزایش هزینه‌های برق نباشند.

سیدکاظم حسینی‌کارنامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در ارتباط با اعمال تعرفه جدید در هزینه برق مصرفی مشترکان از ابتدای بهمن ماه، اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از مشترکانی است که طرح الگو مصرف را رعایت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک توزیع برق مازندران، ۶۵ درصد طرح الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، گفت: هزینه برق مصرفی افراد پرمصرف ۲.۸ برابری محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: ۱۷ درصد مشترکانی که بین الگو مصرف و بالاتر قرار دارند با کم کردن حتی یک لامپ می‌توانند تا ۸۰ درصد هزینه برق خودشان را کاهش دهند.

وی نرخ برق تعیین شده مشترکانی که ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلو وات ساعت در ایام تابستان مصرف کنند را سه هزار ریال برای هر کیلو وات ساعت اعلام کرد و گفت: الگوی مصرف در زمستان و پائیز ۲۰۰ کیلو ساعت برای هر خانوار در ماه تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران،خاطر نشان کرد: هزینه برق مشترکانی که در ایام تابستان بیشتر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ کیلووات ساعت مصرف کنند را به ازای هر کیلووات ساعت ۵ هزار ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: نرخ برق مشترکان بالای ۸۰۰ کیلو وات ساعت هم ۷ هزار ریال برای هر کیلو وات ساعت محاسبه می‌شود.

حسینی‌کارنامی در ارتباط با تعرفه برق واحدهای صنفی،گفت: بحث تعرفه پلکانی در این صنف حذف شده و هر مشترک بر اساس نرخ برق مصرفی هزینه برق پرداخت می‌کند.

وی در ارتباط با نصب کنتور هوشمند و بحث دریافت هزینه از برخی خانوارها، اضافه کرد: برای دریافت هزینه‌ها کنتور از مشترکانی که نسبت به تعویض اقدام کردند ابلاغیه قانونی داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در صورت دریافت مطالبات می‌توانیم بدهی‌ها خودمان به پیمانکاران را پرداخت کنیم.

‌ وی در ارتباط با پروژه‌های دهه فجر، گفت: ۱۴ پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در این ایام در سطح استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.