• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تجمع کارمندان اداره پست شهرستان بابل در اعتراض به شرایط نامناسب معیشتی و حقوق پایین

  • کد خبر : 1399
  • 13 بهمن 1400 - 21:12
تجمع کارمندان اداره پست شهرستان بابل در اعتراض به شرایط نامناسب معیشتی و حقوق پایین
کارمندان اداره پست شهرستان بابل در اعتراض به شرایط نامناسب معیشتی و حقوق پایین در حیاط اداره پست با داشتن پلاکاردهایی تجمع کردند.

به گفته برخی از کارمندان اداره پست شهرستان بابل و افراد حاضر ساعت ۸ صبح ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، کارمندان اداره پست شهرستان بابل بدلیل حقوق و مزایای پایین دست به تجمع زدند‌.

با توجه به اصل ۹ و ۲۷ قانون اساسی کشور، که حق برگزاری بروز و نشان دادن مسالمت آمیز اعتراض را برای مردم به رسمیت شناخته کارمندان این اداره درخواست هایشان را گفتند تا به گوش مسئولین ذیربط برسد.

آن‌ها بیان داشتند که حجم کارشان بالا می‌باشد. در این سال‌ها و با افزایش مشکلات اقتصادی و تبع آن مشکلات اجتماعی و افزایش افسار گسیخته تورم، کارمندان اداره حقوقشان به زیر خط فقر رفته‌است. برخی از آن‌ها دچار مشکلات خانوادگی شده‌اند، بعضی هم رو به شغل دوم آورده‌اند مانند مسافرکشی یا کار در آژانس تا بتوانند از پس مخارج خود و خانواده‌هایشان برآیند.

آن‌ها گفتند که مزایای خوبی برایشان در نظر گرفته نشده‌است و اضافه کاری ناچیزی دارند.

تاکید داشتند که در این سال‌ها کارمندان نجیب و انقلابی و ولایی اداره پست شهرستان بابل علیرغم همه کاستی‌ها و کمبودها و مشکلات با دل و جان به مردم عزیز خدمت کرده و خواهند کرد. اما مشکلات روز افزون کاری و اقتصادی و بی‌تفاوتی و بی‌عملی مسئولین انگیزه‌ها را در این قشر زحمت‌کش کم کرده‌است.

درخواست کارمندان اداره پست شهرستان بابل از مسئولین:

۱. افزایش حقوق

۲. در نظر گرفتن مزایا مناسب

۳. اضافه کار

۴. لغو دستور جابجایی برخی از کارمندان اداره پست شهرستان بابل که پس از اعتراض به وضع موجود، دستور آن جابجایی‌ها داده شده، که اجرا شدن آن دستور علاوه بر مشکلات گذشته منجر به افزایش مشکلات آن‌ها در هزینه و خطر رفت و آمد، دور بودن از محل زندگی، نا آشنا بودن با محل کار، مشکلات خانوادگی و … خواهد شد.

لذا با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب و حقوق بسیار ناچیزی که دریافت می‌کنند که این امر باعث مشکلات بزرگی در زندگی آنان شده‌است، درخواست تصویب و اجرای یک طرح مناسب که باعث کاهش گرفتاری آنان خواهد شد را از مسئولین دارند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.