• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

تعطیلی برخی مدارس مازندران

  • کد خبر : 1270
  • 02 بهمن 1400 - 0:58
تعطیلی برخی مدارس مازندران
مدارس برخی شهر‌ها و مناطق استان مازندران شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ به علت برف و یخبندان تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران با صدور اطلاعیه های جداگانه ای مدارس شهر‌ها و مناطقی که شنبه تعطیل هستند را به شرح زیر اعلام کرد

تعطیلی مدارس روستایی سوادکوه

با توجه به بارش برف و یخبندان معابر در صبح شنبه تمامی مدارس روستایی شهرستان سوادکوه شنبه ۲ بهمن ماه تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است.
مدارس شهری سوادکوه در شیفت صبح ساعت ۹صبح فعالیت آموزشی و‌پرورشی را آغاز می‌کنند.

تعطیلی مدارس بخش یانه‌سر بهشهر

همه مدارس بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر در تمامی مقاطع روز‌های شنبه و یکشنبه ۲ و ۳ بهمن ۱۴۰۰ به علت بارش شدید برف و برودت هوا به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

تعطیلی مدارس ابتدایی کلاردشت

به‌علت یخبندان کلاس‌های حضوری مقطع ابتدایی در مدارس شهرستان روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲ لغو و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امتحانات متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود؛ لذا دانش آموزان توجه کنند با مدیران مدارس خود جهت زمانبندی امتحانات در ارتباط باشند.

تعطیلی تمامی مدارس چهاردانگه

با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه در روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل و کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود.

تعطیلی تمامی مدارس دودانگه

مدارس منطقه دودانگه در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به دلیل بارش سنگین برف و قطع راه‌های ارتباطی و یخبندان فردا شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس سوادکوه شمالی (شیرگاه)

به‌علت برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر، تمامی مدارس شهرستان سوادکوه شمالی در تمامی دوره‌های تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲ تعطیل بوده و روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در فضای مجازی شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس نکا

با توجه به برودت هوا و یخبندان خیابان‌ها و معابر؛ فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ کلاس‌های درس مدارس شهرستان نکا در تمامی مقاطع شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

از این رو از مدیران محترم مدارس انتظار می‌رود ترتیبی اتخاذ نمایند تا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به صورت غیر حضوری در فضای مجازی ارائه شود.

تعطیلی مدارس منطقه بلده

همه مدارس منطقه بلده در تمامی مقاطع روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ به علت بارش شدید برف و برودت هوا و یخبندان معابر تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است.

تعطیلی مدارس منطقه کجور

به علت برودت شدید هوا، یخ‌زدگی و لغزندگی معابر، تمامی مدارس منطقه کجور در تمامی دوره‌های تحصیلی (متوسطه اول و دوم و ابتدایی) فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲ تعطیل بوده و روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در فضای مجازی شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس بالادست (هزارجریب) گلوگاه

همه مدارس بالادست (هزارجریب) شهرستان گلوگاه در تمامی مقاطع روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ به علت بارش شدید برف و برودت هوا تعطیل و به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

تعطیلی مدارس ابتدایی میاندورود

به‌علت یخبندان و برودت هوا کلاس‌های حضوری مقطع ابتدایی در مدارس شهرستان در روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲ لغو و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیران متوسطه می‌توانند ساعت شروع مدرسه را از ساعت ۹ آغاز نمایند. همچنین مدارس متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش که امتحانات آن‌ها باقی مانده می‌توانند با اطلاع‌رسانی قبلی ساعت ۱۰ صبح برگزار نمایند؛ لذا دانش آموزان با مدیران مدارس خود جهت زمانبندی امتحانات در ارتباط باشند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.