• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

‍ تلاش برای بازگشت مجدد واحد تولیدی راکد به چرخه تولید

  • کد خبر : 1230
  • 29 دی 1400 - 13:02
‍ تلاش برای بازگشت مجدد واحد تولیدی راکد به چرخه تولید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، بازدید از شرکت صنایع نوین برودت انجماد لوازم خانگی نرسی با حضور حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا استان مازندران و ابوحسینی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان بابل صورت گرفت.

علی عباسی مدیرعامل شرکت صنایع نوین برودت انجماد لوازم خانگی نرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل افزود: در سال ۱۳۶۵ با سالن ۸۰۰ متری و تولید یخچالهای صنعتی شروع بکار کردم، بعد ۱۰ سال، در سال ۱۳۷۵ تولید یخچال خانگی را با ۵ دستگاه تولید شروع کردم و تا چند سال قبل با افزایش ۱۲ هزار متری مکان شرکت تولید را به ۱۳۰ الی ۱۴۰ دستگاه افزایش دادیم.
وی اشاره کرد: این شرکت در تیراژ بالای تولید خود ۱۳۸ کارگر و ۷ کارمند جمعا ۱۴۵ نفر در دو شیفت کاری مشغول به کار بودند ولی اکنون حدود ۴ سال هست که با رکود مواجه شدیم از جمله موانع این شرکت در زمینه تولید گران بودن مواد اولیه، نداشتن نقدینگی و مشکلاتی که اداره دارایی و مالیات جلو پای ما قرار داد می‌باشد.
عباسی مدیرعامل شرکت با بیان اینکه در حال حاضر با کاهش نیروی کار با ۱۸ کارگر و با ۱۰ درصد تولید در حال فعالیت هستیم افزود: از سوی بانک‌ها، وام‌های ۱۸ درصدی پیشنهاد داشتیم ولی بخاطر بهره بالا امکان این امر وجود نداشت یعنی بعد دریافت وام بایستی کارخانه را مثل خیلی از همکارانم بخاطر عدم توان بازپرداخت تحویل بانک‌ها دهیم.
وی تاکید کرد: از اولین روز تاسیس تا کنون، بیش از ۴۰۰ نفر در همین شرکت کار فنی را از خود من یاد گرفتند و رفتند بیرون از اینجا و الان برا خودشان کسب و کار شروع کردند. دوست داشتم برای شهرم اشتغال زایی کنم ولی به خاطر مشکلات مذکور محقق نشد، خیلی از مسئولین آمدند و وعده دادند و رفتن و نتیجه‌ای هم نداشت، برای بروز رسانی شرکت و راه‌اندازی چرخه تولید نیاز به ۵۰ میلیارد تومان وام با بهره ۴ درصد هستم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.