• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

مسئولین باید حق شهدا را ادا کنند

  • کد خبر : 1167
  • 26 دی 1400 - 1:41
مسئولین باید حق شهدا را ادا کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران، شامگاه شنبه در یادواره ۹۵ شهید روحانی شهرستان بابل ابراز داشت: مهمترین وصیت تمام شهدا آن بوده است که مردم و مسئولان نظام باید پشتیبان ولی فقیه باشند تا خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد نشود.

حجت‌الاسلام علی رضایی بیان داشت: شهدا جان خود را نثار کردند تا انقلاب بماند تا دشمن هوس حمله به نظام و انقلاب در ذهنشان خطور نکند و در قبال آن مسئولان و مردم باید حق شهدا ادا کنند و نباید خدای ناکرده با غفلت موجب خوشحالی دشمنان نظام شوند.
وی با اشاره به مسئولیت خطیر مسئولان نسبت به شهدا عنوان داشت: برجام یکی از خیانت‌هایی بود که آقای روحانی انجام داد و بنا بر این بود که شش تا هفت برجام ازجمله هسته‌ای، تروریسم، موشکی، حقوق بشر، فلسطین، توافق منطقه‌ای و تسلیم محض برابر آمریکا را اجرا کنند و این نافرمانی نشات گرفته از تبعیت نداشتن از ولایت فقیه و ادا نکردن حق خون شهداست که باعث شده است که چنین بر مسئله‌ای ناحق اسرار کنند.
حجت الاسلام رضایی یادآور شد: بارها مقام معظم رهبری عنوان کرد که غربی‌ها اهل نیرنگ هستند اما با توجه به تاکید به تجربه های تاریخی نیرنگهای دشمن برخی از مسئولان سست ایمان ذلت را بر عزت پذیرفتند.
رضایی با تاکید براینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ نتیجه‌ای از برجام محقق نشده است، گفت: متأسفانه آقای روحانی به کدخدا پناه برده بود و به حق شهدا عمل نکرد و کسانی که به حق خون شهیدان عمل و ادا نکردند باید محاکمه شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این نکته که مردم و رهبری ارکان انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: اگر این مردم نبودند این کشور با این عزت‌ اداره نمی‌شد و حال نمی توانستیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم چون دشمنان هر سال برای براندازی نظام کورکوری می خواندند و امید داریم که این نظام توانست تا به حال ایستادگی کند تا ظهور امام موعود این نظام را پایدار نگه دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران ادامه‌ داد آنچه که باعث حفظ این انقلاب می شود ابتدا اسلامی بودن نظام بوده است و سپس مردمی بودن این نظام می باشد و رکن اصلی که می تواند این انقلاب با این عزت به پیروزی برسد رهبری است.
رضایی با اشاره به جایگاه پیام رسانی روحانیت گفت: در قبل از انقلاب و بعد انقلاب، در استمرار و استقرار انقلاب روحانیت نقش بسزایی را ایفا کرده است و روحانیت به عنوان میدان داران نظام جمهوری اسلامی باید برای این نظام از خود گذشتگی‌های زیادی انجام داده‌اند و حال این تابلوهای شهدای روحانی نشان از آن دارد که روحانیت به خوبی وظیفه خود را ادا کرده است.
وی افزود: دشمنان نظام می دانند که از جمله راههای پیشرفت این کشور زمانی است که حوزه و دانشگاه کنار هم قرار می گیرند و زمانی که می‌خواهد نظامی را شکست دهد از این دو قشر استفاده می‌کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران در پایان سخنانش گفت: اگر دشمنان نظام غلطی نمی کنند توان ندارند و اگر اراده‌ای صورت بگیرد اتفاقی خواهد افتاد که دشمن زمانی که هواپیمایش بلند می شود جایی برای نشستن نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.