• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

  • کد خبر : 1118
  • 22 دی 1400 - 21:54
آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام شکریان پس از ۲۶ سال تکریم و حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار بعنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معارفه شد.

حجت‌الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان خاطره‌ای، از اولین دیدارهایش پس از قبول مسئولیت در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: به مقام معظم رهبری عرض کردم، من در سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ۴۷ محور کاری فعالیت دارم و عرصه آن خیلی گسترده هست و گفتم در حد امکان محدودترش کنید که رهبری در جواب به من گفتن کار‌ها را اولویت بندی کنید و پس از آن بر اساس اولویت انجام دهید.
وی افزود: من در این سازمان انسان های بزرگ و مجاهد را دیدم که در مقابل این افراد احساس حقارت کردم، یک تعبیر زیبا از حجت‌الاسلام شکریان در ایام کرونا که محدودیت‌ها بود به یادم ماند که میگفت من مسئول برگزاری مراسمات هستم نه تعطیلی مراسمات.
حجت‌الاسلام قمی اظهار داشت: حاج آقا شکریان یکی از مجاهدین استان هست و از ایشان در جایگاه کشور استفاده کردیم که همه استان‌ها از تجارب ایشان استفاده کنند و بهره ببرند.
در ادامه حجت‌الاسلام شریفی تبار مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه بایستی از تجارب بزرگان در این عرصه استفاده کرد افزود: باید به دنبال تحولات باشیم و سعی بر این است از همه گروه‌های فرهنگی استفاده کنیم و هدف ما استفاده از همه ظرفیت هاست.
تبلیغات را گسترده کنیم و در بخش نهضت بانوانی بایستی گسترش دهیم
توجه ویژه به فضای مجازی یکی از اهداف بنده هست
گفتنی است حجت‌الاسلام شریفی‌تبار پیش از این مدیریت روایت سیره شهدا، استاد حوزه علمیه، مدیریت در بعثه مقام معظم رهبری، ستاد راهیان نور و عضو هیئت امنا بنیاد بین‌المللی اربعین کشور را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.