• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

پس از امدادرسانی به سیل‌زدگان، وضعیت عمومی مردم سروسامان داده شود

  • کد خبر : 1025
  • 15 دی 1400 - 16:58
پس از امدادرسانی به سیل‌زدگان، وضعیت عمومی مردم سروسامان داده شود
رئیسی گفت: تبیین و تشریح اقدامات دولت ضمن تقویت بیش از پیش اعتماد ملت به دولت، نقشه دشمنان برای ناامیدی مردم را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور گفت در سیل اخیر جنوب کشور اراضی کشاورزی دچار خسارت شده اند و ارائه تسهیلات لازم به کشاورزان برای جبران خسارت ضرورت دارد و وزیر جهاد کشاورزی این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

در چند روز گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان رخ داده است که موجب سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق شده است.

از روز گذشته رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور وضعیت سیل زدگان را پیگیری کرده و دستورات مقتضی را صادر کردند.

رئیس جمهور که در جلسه هیات دولت سخن می گفت امداد رسانی سریع به آسیب دیدگان را مورد تاکید قرار داد و گفت در این زمینه دولت با تمام ظرفیت به میدان آمده است و ضروری است بلافاصله پس از امداد رسانی اولیه، وضعیت مردم سروسامان داده شود تا دچار مشکل نشوند.  راهکار برون رفت از خطرات ناشی از سیل تقویت حوزه آبخیزداری است و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

رئیس قوه مجریه معتقد است مردم در کنار اعتماد به دولت انتظار دارند گزارش عملکرد‌ها و اقدامات انجام شده دستگاه‌ها به آن‌ها ارائه شود و در این زمینه روابط عمومی‌ها و صدا و سیما نقش مهمی برعهده دارند.

رئیسی بر اینکه دولت از طرح انتقاد‌ها و دغدغه‌های مردم استقبال می‌کند و آن را در اصلاح و پیشرفت امور موثر می‌داند، تاکید می کند و می گوید در کنار ضعف و ابهاماتی که در فضای رسانه‌ای و یا در عرصه افکار عمومی مطرح می‌شود، دستگاه مربوطه باید پاسخ مناسبی به اینگونه ابهامات و سوالات ارائه دهد.

هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت، سیر نزولی تورم و سفر‌های استانی از جمله نقاط قوت دولت است، این جمله را رئیسی می گوید و ادامه می دهد متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و بهنگام، برخی‌ها تلاش می‌کنند، اینگونه موارد را بعنوان نقاط ضعف مطرح کرده و در اذهان عمومی به نوع دیگری جلوه دهند لذا لازم است در کنار تبیین و تشریح اقدامات و عملکردها، در بیان مطالب به ویژه اعداد و آمار اقتصادی دقت شود که متقن و حساب شده باشد تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=1025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.