• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

فرمانداری باید تبلور تکریم و احترام و حفظ حقوق شهروندی در بین ادارات شهرستان باشد.

  • کد خبر : 981
  • 12 دی 1400 - 12:40
فرمانداری باید تبلور تکریم و احترام و حفظ حقوق شهروندی در بین ادارات شهرستان باشد.
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری ویژه شهرستان بابل


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل قربانعلی ولیزاده فرماندار ویژه بابل ضمن تقدیر از تشکیل به موقع جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری افزود: فرمانداری باید تبلور تکریم و احترام و حفظ حقوق شهروندی در بین ادارات شهرستان باشد. رعایت حق‌الناس و تکریم ارباب رجوع مهمترین امر به معروف در ادارات است.
فرماندار ویژه بابل اظهار داشت: وقتی کارمندان مسئولیت و شغل را می‌پذیرند باید بر اساس وظایف ابلاغی، شرایط و مقررات و چارچوب اداری را رعایت کنند. بنای کار ما به اعتقاد و اعتماد به همکاران است و نباید همکاری، خدای ناکرده از این اعتماد سوء استفاده نماید و در واقع باید پاسخگوی اعتماد مدیر باشد.
وی تصریح کرد: اولین شرط تحقق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ، رساندن پیام های مثبتی از حضور اعضای شورا در جلسات به همکاران است و این بدان معناست که ما خودمان باید در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر الگوی سایر همکاران باشیم. برای امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات الگوسازی کرد و این بدان معناست که اگر همکاری معروف را رعایت می‌کند تشویق شود مثل همکارانی که وقت ورود و خروج را رعایت می‌کنند، پاسخگویی درستی به ارباب رجوع دارند، گفتار و رفتار مناسبی با ارباب رجوع دارند، حق‌الناس را رعایت می‌کنند، غیبت نمی کنند، تهمت نمی‌زنند و …..شناسایی شده و از آنها به عنوان مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر در ادارات توسط مدیر، تجلیل به عمل آید.
ولیزاده گفت: خوش خلقی، حسن خلق، رفتار درست، اعتماد سازی و تقویت کارهای درست در مجموعه اداری باید سرلوحه امور همه کارمندان قرار گیرد. گره گشایی از مشکلات ارباب رجوع موجب دستگیری خداوند متعال در شرایط سخت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.