• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

حاج قاسم سلیمانی ماموریت خود را به شایستگی تمام ایفا کرد.

  • کد خبر : 972
  • 10 دی 1400 - 9:29
حاج قاسم سلیمانی ماموریت خود را به شایستگی تمام ایفا کرد.
به مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی مردم بابل در روز ۹ دی ۱۳۸۸ در مقابله با جریان فتنه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بصیرت فاطمی در مکتب حاج قاسم، با حضور اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان شهرستان بابل و سخنرانی سردار دکتر حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار گردید.

سردار دکتر محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام‌حسین در همایش بصیرت فاطمی در مکتب حاج قاسم در جمع اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان در بابل با اشاره به خاطرات خود با این شهید عزیز گفت: گفتمان تربیتی مقاومت یک گفتمان پیشبرنده و بن بست شکن در برابر سلطه‌های استکبار و توطئه‌های آنان است و شهید حاج قاسم سلیمانی ماموریت خود را به شایستگی تمام ایفا کرد.
وی افزود: اگر عملکرد و رفتار شهید سلیمانی را مورد واکاوی مکتبی قرار دهیم کاملا منطبق بر راهبردهای تعیین کننده مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب اسلامی است.
رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ را ورود انرژی جریان ساز و تقویت کننده در مسیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حماسه نهم دی، یک نقطه عطف برای پیش روندگی یعنی تحکیم ساختار و پیش برندگی، یعنی موتور پیشران نظام است.
دکتر‌حسنی آهنگر مدل انقلاب اسلامی را مدلی خاص و ویژه و دارای بالاترین سطح از مشارکت کامل مردم دانست و اظهار کرد: هر مجموعه‌ای که بتواند سیاست و اقتصاد را در اختیار داشته باشد حکومت با اوست.
وی به اعتراف دشمنان در خصوص شیوه رهبری ولایت فقیه برای هدایت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هنری کسینجر می گوید که آیت‌الله خمینی غیر از معیارهای معمول، با دنیا صحبت می‌کرد و در دشمنی خود، خلوص نیت داشت.
میشل فوگو فیلسوف فرانسوی: شخصیت آیت الله خمینی بی بدیل بود و طعنه به افسانه میزند.
لنسر فیلسوف اتریشی: آیت الله خمینی مفهوم فرمانبرداری جامعه را تغییر داد.
ایده اصلی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.
هدف بزرگ انقلاب از منظر امام خمینی: هدف فقط ایران نیست و مسائل اقتصادی خطر بزرگ است که باید رفع شود. دست اورد انقلاب در حوزه‌های نظامی، راه، نیرو، هوا فضا، سلولهای بنیادی، افزایش رتبه‌های علنی، نقش آفرینی در منطقه و ….. می‌باشد.
از نظر مقام معظم رهبری، نفوذ نظامی با آنهمه بزرگی، اهمیت کمتری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دارد و دشمن با جنگ روانی میخواهد به هدف برسد و هدف اصلی دشمن تغییر باورهاست.
ناکار آمدی، تهاجم فرهنگی، نفوذ و اشتباه جریان انقلابی از جمله عوامل جامعه پذیری سیاسی است.
دشمن میخواد در مساجد فقط نماز باشد و کاری با سیاست نداشته باشند.
دکتر حسنی آهنگر اظهار داشت: در سال ۹۴ معاون هماهنک کننده آمریکا از موسسه رویان بازدید داشت که این بازدید حتی برای مسئولین نظام دشوار است. افشاری، مهر انگیز کار، داوود مهاجری ، نمازی‌ها و حسین بشرویه سربازان جنگ آمریکا و جنگ روانی بحساب می آیند که برخی از موسسه ned حقوق میگرفتند.
عظمت‌های گام دوم:
اصل حادثه انقلاب
راه طی شده
چشم انداز
نقش جوان متعهد
از ضعف های مهم نظام :
تدوین تربیت مدیران جهادی مبتی بر مکتب سلیمانی
احصا و تکمیل نظام مسائل مکتب شهید سلیمانی.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.