• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
خطبه ۳ دی نماز جمعه بابل

انتظار مردم از دولت عزیز، تسریع در جابجایی مدیران است

  • کد خبر : 890
  • 04 دی 1400 - 13:24
انتظار مردم از دولت عزیز، تسریع در جابجایی مدیران است
حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه‌ بابل: برخی از این مدیران حتی به تمسخر دولت می‌پردازند

پنج‌شنبه هفته جاری روز نهم دی، روز بصیرت است. این روز جزو ایام الله برای ملت ما است. خداوند متعال می‌فرماید ایام الله را یادآوری کنید. این روز باید تا انقلاب امام عصر (عج) برای دوست و دشمن یادآوری شود. آنها که در زمان انتخابات درصدد کودتای مخملی بودند تا از طریق مردم به بهانه دموکراسی چهارمین تجربه انقلاب مخملی را در کشور ما فراهم کنند و نظریات مختلفی از سوی افرادی مانند جورج سورس و… مطرح شد و هزینه های گزافی از سوی دشمنان صورت گرفت، اما ملت ما از این امتحان با سربلندی بیرون آمد و پیروز شد. دشمنان نه تنها موفق نشدند بلکه از اینکه تا ابد از این راه پیروز شوند مایوس شدند. اولین اقدام موثر جهت خنثی کردن توطئه دشمن، بیانات مقام معظم رهبری بود، معظم له در ابتدا تمام مطالب سردمداران مخالفین را شنیدند و برخی که فریب خورده بودند با هدایت‌های مقام معظم رهبری به راه راست برگشتند اما برخی چشم و گوش خود را بر حقایق بستند. عامل بعدی بصیرت مردم بود که هر کجا احساس کنند به حضور آنها نیاز است، تمام سختی ها و رنج ها را به جان خریده و در صحنه حضور دارند. بلوغ سیاسی باعث شده اگر مردم احساس خطر کنند، با وجود همه مشکلات، همراهی با دشمن ندارند. علاوه بر این امور، عنایت الهی باعث سربلندی مردم شد. روز پنج شنبه مراسمی در آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) بابل در همین رابطه برقرار است و انشالله مردم حضور حماسی خود را نشان دهند.
امروز درخصوص برجام بیشترین کشوری که از خود واکنش نشان می دهد اسراییل است. همه اسراییل را بخاطر سخنان این روزهای برخی مقامات ارتش و… مسخره می کنند. دشمن به غلط کردن افتاده است. دیگر نمیگویند گزینه نظامی روی میز است و جرات انجام این امر حتی بر زبان آنها نمی آید. اسراییل الان حتی نمیتواند بر غزه پیروز شود و هربار حمله کردند با شکست مواجه شدند، آن وقت شما میخواید به ایران حمله کنید؟ ولله خنده آور است. موشکهای نقطه زن ایران آماده است تا اگر کوچکترین غلطی از اسراییل سربزند بر سر آنها فرود بیاید. این نظامی که برآمده از اراده ملت انقلابی ایران است، طی یک اربعین به شما نشان داد کسی اگر دم بجنباند، دمش را قطع می کند. تمام پهپادهای آمریکا در منطقه ساقط شد. متاسفانه برخی عناصر چپ در کشور مجددا نظام و مسوولین را می ترسانند، شما شاید بترسید، اما این ملت کوچکترین نگرانی را به خود راه نمیدهد.
یکی از اموری که مردم از این دولت عزیز انتظار دارند این است که جابجایی مدیران به سرعت انجام شود. کاری که در دولت نهم در تمام سطوح مدیریتی به سرعت انجام شد و به دو ماه نکشید که این تغییرات انجام شد و در آن مقطع اثرگذار هم بود. خیلی از اختلالاتی که ما الان در کشور مواجهیم بخاطر حضور مدیران قبلی و افکارشان هست که هنوز هم بر سرکار هستند و حتی برخی از این مدیران به تمسخر این دولت نیز میپردازند. همین چند روز قبل به بهانه شب یلدا چه اقدامات تاسف باری در برخی مدارس این شهرستان صورت گرفت. امید این است که با تغییر سریع در مدیریت‌ها شاهد ایجاد تحول در سطح کشور باشیم.
برادران شما در دانشگاه علوم پزشکی بابل چند روز قبل گله کردند که تعداد بالایی در این شهرستان هنوز دز اول واکسن را نزدند. تقاضا دارم از مردم به خاطر کادر درمان واکسن بزنند. همه دیدیم که واکسیناسیون کشتار چند صد نفری در روز را به زیر صد نفر رساند. تمام مراجع تقلید دز سوم را نیز زدند اما باز برخی بهانه می‌آورند که این آب مقطر بود، ولله جای تاسف دارد، لطفا بهانه نیاورید و همه اقدام به تزریق واکسن نمایند. دیروز در بیمارستان شهیدبهشتی بابل یکی از نمازگزاران دو دستگاه دیالیز اهدا کرد و برای بازدید به این بیمارستان رفتم، ولله تعداد زیاد بیماران دیالیزی جای ناراحتی بود. تقاضا دارم اگر برادرانی تمکن مالی دارند، این عزیزان هم قدم بردارند و اقدام به خرید تجهیزات برای بخش دیالیز نمایند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.