• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

آموزش و پرورش شهرستان بابل بایستی نظارت بیشتری داشته باشد

  • کد خبر : 835
  • 01 دی 1400 - 15:44
آموزش و پرورش شهرستان بابل بایستی نظارت بیشتری داشته باشد

حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل افزود: ‏شادی یک حق طبیعی و مسلم همه دانش‌آموزان است اما این شادی تعریف دارد، برخی راه را به بیراهه می‌روند. جای بسیار تاسف است، اتفاقی که چند روز قبل در یکی از مدارس بابل رخ داد «استفاده از […]

حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل افزود: ‏شادی یک حق طبیعی و مسلم همه دانش‌آموزان است اما این شادی تعریف دارد، برخی راه را به بیراهه می‌روند. جای بسیار تاسف است، اتفاقی که چند روز قبل در یکی از مدارس بابل رخ داد «استفاده از آلات موسیقی در محیط آموزشی» که کلیپش را دیدم. آموزش و پرورش شهرستان بایستی نظارت بیشتری داشته باشد و برخوردهای لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بایستی نظارت بیشتری را بر روی گروه‌های موسیقی و… داشته باشد، اگر اداره‌ای بهانه کمبود نیرو جهت نظارت را دارد ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان حاضر به همکاری است.
امام جمعه بابل با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اجرایی ندارد تصریح کرد: ستاد وظیفه‌اش هشدار دادن در موارد مشاهده تخلف و در صورت عدم اصلاح، پیگیری از مجاری قانونی و قضایی است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل اظهار داشت: هر اداره یا صنفی تخلف کرد بایستی از طریق همان دستگاه پیگیر و تذکرات لازم داده شود. الحمدالله در همین مدت کوتاه از شروع فعالیت این ستاد، اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت.
همچنین در پایان این نشست، احکام معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.