• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
بازدید آیت‌الله لائینی از شرکت خودروسازی خزر

صنعت کشور را به سمتی بایستی ببریم که کشورهای دیگر رقبت به خرید داشته باشند.

  • کد خبر : 668
  • 17 آذر 1400 - 21:44
صنعت کشور را به سمتی بایستی ببریم که کشورهای دیگر رقبت به خرید داشته باشند.
آیت‌الله لائینی «نماینده ولی فقیه در استان مازندران» بهمراه حجت‌الاسلام روحانی «امام جمعه بابل» از شرکت خودروسازی خزر واقع در شهرک صنعتی رجه بابل بازدید نمودند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه کارکنان باید خوب کار کنند تا این واحد صنعتی یک مجموعه آبرومندانه باشد افزود: بعضا افکار عمومی کشور احساس رضایت از صنایع داخلی ندارند شاید یک بخش آن فرهنگ غلط خرید کالای خارجی است که کالای خارجی یک کلاسی دارد. صنایع ما بایستی به سمتی بروند، تا اگر روزی گمرک برداشته شود مردم ایران با افتخار کالای ایرانی را بخرند.
آیت‌الله لائینی اظهار داشت: ما باید صنعت کشور را به سمتی ببریم که کشورهای دیگر رقبت به خرید داشته باشند. در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، نام گذاری نمود، همه بایستی در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: در صنایع هم منفعت مصرف کننده و هم تولید کننده باید لحاظ شود، انتظار ما از دولت در دادن تسهیلات لازم به موقع و آسان به مردم و شرکت‌‌های صنعتی هست.
وی تاکید کرد: کار شما جهاد هست فرقی با جهاد دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ندارد، کارکنان این شرکت نیز با کارشان در حال جهاد کردن می باشند.
شرکت ایران خودرو مازندران در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۷ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.
این واحد تولیدی در شهرک صنعتی رجه بخش بندپی شرقی بابل واقع شده در حال حاضر شرکت جز واحد‌های تجاری فرعی شرکت ایران خودرو است.
شرکت تولید خودرو و صنعت خزر در پایان شهریور ماه توانست با تولید۱۸ هزار و ۴۸۱ دستگاه خودرو رکورد تولید۶ ماهه را از اولین روز تاسیس به ثبت رساند.
در حال حاضر روزانه ۱۸۰ دستگاه تولید میکند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.