• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
خطبه‌های این هفته نمازجمعه بابل

برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف در شهرستان بابل

  • کد خبر : 608
  • 12 آذر 1400 - 22:56
برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف در شهرستان بابل
امام جمعه بابل از اختلاط زن و مرد در برخی مراکز ورزش‌های قدرتی، بدنسازی، پاورلیفتینگ در شهرستان بابل خبر داد.

حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل با بیان اینکه روز دانشجو یاد آور تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ است افزود: دولت آیزنهاور بعد از کودتای ۲۸ مرداد، ریچارد نیکسون را به تهران فرستاد تا اوضاع را رصد کند تا ببیند نفسی از کسی بلند می شود یا نه؟ در حالی که ما یک سرمایه بزرگ در کشور داشتیم و آن جریان با برکت دانشجویی است. تاکید مقام معظم رهبری همواره بر این امر است زیرا جریان دانشجویی از مهمترین جریان ها در کشور بوده است.
امام جمعه بابل اظهار داشت: در سال ۱۳۳۲ دانشجویان تا مرز شهادت پیش رفتند و در مبارزه با استکبار بی محابا به صحنه آمد. دشمن برای انحراف و به ابتذال کشاندن جریان دانشجویی بسیار سرمایه گذاری نمود و سعی کرد از این طریق اقدام به جذب نیرو نماید. روز دانشجو را به همه دانشجویان بالاخص دانشجویان بسیجی، انقلابی و بصیر تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید رهبر معظم انقلاب به جریان دانشجویی است که همواره وجهه ضد استکباری، آرمان خواهی و مطالبه گری خود را حفظ کند.
وی با بیان اینکه ان شالله با بهبود شرایط کرونا قشر دانشجو این ارزش مطالبه گری و عدالت خواهی را در کشور زنده کند تصریح کرد: دانشجو علاوه بر مسایل سیاسی، مسایل اقتصاد مقاومتی و مسایل علمی را می بایست با قوت پیگیری و مستحکم نماید.
حجت‌الاسلام روحانی گفت: دور جدید مذاکرات آغاز شد. سه ماه از حضور این دولت گذشت و دولت های غربی مدام بر تشکیل مذاکرات تاکید داشتند و اصرار از طرف آنها بود، برخلاف دولت قبلی ایران که اشتها برای مذاکره داشت اما دولت جدید با یک هیات چهل نفره آشنا به تمامی ابعاد به مذاکره رفت و بازخورد آن برای ملت ما و دولت های غربی بسیار مهم بود. اسراییلی ها و آمریکایی ها همه به شدت تمام جزء به جزء مذاکره را ثبت می کنند تا ببینند برخورد این دولت با مذاکره چگونه است. ولله نمیخواهم زحمات دولت قبل را زیر سوال ببرم اما نگاه دولت قبل که تمام امور را به مذاکره گره میزد در این دولت دیده نمی شود و برنامه ریزی های لازم برای اقتصاد مقاومتی صورت گرفت و هیچ امری به مذاکره گره نخورده است.
وی ادامه داد: مذاکره باید مقتدرانه و برای تامین عزت ملت باشد و لغو تحریم ها و راستی آزمایی به صورت کامل باید انجام شود. دولت های غربی برای امضاهای خود هیچ ارزشی قائل نیستند و درست مانند عرب جاهی در عهدشکنی می مانند. اگر در مسایل هسته ای مذاکره می شود برای این نیست که ایران قصد ساخت بمب اتمی داشته باشد بلکه دنبال این هستیم که فعالیت های هسته ای برای مقاصد صنعتی و بهداشتی به کارگیری شود. غرب باید بهای بدقولی خود را بشناسد، اگر شما بدقولی کنید، این ملت هم قدم به قدم جلو خواهد رفت و گامی که متناسب با مصالح این امت باشد برخواهد داشت.
حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: متاسفانه در برخی مراکز ورزشی و سالن ها خصوصا مراکزی که متعلق به ورزش های قدرتی، بدنسازی، پاورلیفتینگ و بوکس است اختلاط زن و مرد وجود دارد. شنیدم برخی خانم ها با وضع زننده ای جلوی این باشگاه ها حضور پیدا میکنند و چند وقت قبل که یکی از مومنان به آنها تذکر داد، به شدت این مرد را کتک زدند. متاسفانه اختلاط زن و مرد در باشگاه ها که تصویر آن را هم با بدترین پوشش در کانال منتشر می کنند هیچ خفتی بالاتر از این نیست. مگر نمی خواهید ورزش کنید؟ پس این اختلاط برای چیست؟ تشکر می کنم از مدیرکل ورزش استان مازندران که بخاطر ورود آقایان به سالن مسابقات وزنه برداری پاورلیفتینگ بانوان بابل که رییس هیات وزنه برداری استان را برکنار کرد.
وی افزود: بسیار جای تاسف است اداره تربیت بدنی شهرستان از این امور اطلاع ندارد و برخورد نمی‌کند. این امور برای مردم ما قابل تحمل نیست و اگر برخوردی صورت نگیرد، این مردم خودشان نظارت می‌کنند و مردم مومن این شهرستان با این صحنه‌ها برخورد خواهند کرد.
امام جمعه بابل تاکید کرد: من به برادران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که بحمدلله اقدامات خوبی هم صورت دادند اعلام کردم که به همراه نیروی‌انتظامی و سایر دستگاه‌های قانونی بر این امور نظارت کنند و اگر تخلفی از سوی این باشگاه ها صورت گرفت، برخورد قانونی را بر این باشگاه‌ها اعمال کرده و یقینا مردم هم حمایت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.