• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

احداث شبکه هدایت آب های سطحی و احداث کانال از پروژه های زیربنایی و واجب شهر بابل است.

  • کد خبر : 605
  • 12 آذر 1400 - 17:27
احداث شبکه هدایت آب های سطحی و احداث کانال از پروژه های زیربنایی و واجب شهر بابل است.
محمد قاسم دابوئیان شهردار منتخب بابل از آغاز پروژه جمع آوری هدایت آب های سطحی در نقاط مختلف شهر خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، شهردار منتخب بابل از احداث شبکه هدایت آب های سطحی و احداث کانال از پروژه های زیربنایی و واجب شهر بابل خبر داد و افزود: از روزهای گذشته پروژه هدایت آبهای سطحی در محله کتی شرقی آغاز شد و در بسیاری از محلات بابل انجام خواهد شد.
مهندس دابوئیان با تاکید بر لزوم اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در بابل با هدف رفع آبگرفتگی احتمالی در مواقع بارش های شدید، گفت: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده که ساماندهی معابر شهری یکی از ملاک‌های مهم رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری می‌باشد. بر همین اساس، شبکه هدایت آب های سطحی و احداث کانال ۵۰۰ با هدف سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر و مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.
شهردار منتخب بابل افزود: حتما شهروندان عزیز به خاطر دارند در سال‌های اخیر بعضی از نقاط سطح شهر، با بارش باران دچار آبگرفتگی شدید می‌شد و گذر از آن معابر عملا غیرممکن بود و مشکلات زیادی برای عبور و مرور به همراه داشت. شهرداری بابل با شناسایی این نقاط، طبق اولویت، نسبت به احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و احداث کانال اقدام خواهد کرد.
وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات لازم از سوی اعضای محترم شورای شهر و تلاش مجموعه معاونت فنی عمرانی شهرداری، در حال حاضر مشکل آبگرفتگی در تعداد زیادی از نقاط شهر مرتفع گردیده و در روزهای بارانی عبور و مرور شهروندان دچار خلل جدی نمی‌شود، لکن تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در تمامی نقاط سطح شهر فاصله داریم.
مهندس دابوئیان به پروژه های اجراشده در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در بعضی از خیابان‌ها به اتمام رسیده و در خیابان کتی شرقی (خداداد ۳۰) در حال اجراست که در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.