• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

تعدد فرمانداری‌ها ربطی به تجزیه شهرستان بابل ندارد

  • کد خبر : 566
  • 09 آذر 1400 - 23:00
تعدد فرمانداری‌ها ربطی به تجزیه شهرستان بابل ندارد
دکتر کریمی نماینده بابل: بخشی از جریان‌سازی‌ها از طرف نزدیکان نماینده سابق انجام می‌گیرد

علی کریمی‌فیروزجایی نماینده مردم شهرستان بابل در خصوص ضرورت چند فرمانداری در شهرستان بابل افزود: دوستان سخنان بنده را وارونه جلوه داده‌اند و هشتک تجزیه بابل می‌زنند. ابداً چند فرمانداری منجر به تجزیه شهرستان نمی‌شود؛ مگر تأسیس فرمانداری‌های سیمرغ و سوادکوه‌شمالی موجب تجزیه قائم‌شهر شد؟ بنده بنا به مصالحی به دنبال تأسیس فرمانداری‌های جدید نیستم و فقط در جمع فعالان اجتماعی و فضای مجازی اعلام کردم که در دوره‌ی هشتم مجلس با بررسی‌های کارشناسانه در این خصوص اقدام شد که شرایط آن روز شهرستان برای اجرای آن مساعد نبود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با طرح سوالی از فعالان اجتماعی این طور بیان کرد: افرادی که با این طرح مخالفت می‌کنند این است که آیا اداره بابل بزرگ که کوه مشکلات در آن نهفته است، با یک فرماندار که حتی در این چند سال فرصت سر زدن به تمامی روستاهای اطراف را پیدا نکرده به نفع مردم شهری و روستایی است یا که با بکارگیری چند فرماندار رسیدگی به امورات میسرتر خواهد بود؟ شما کارشناسی کنید و به سوال ما پاسخ دهید، توقع این است که بجای هشتک زدن و تخریب کردن، پاسخ منطقی و کارشناسی به این سوال داده شود.
نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته، بابل یک امام‌جمعه داشت اما اکنون ۷ امام جمعه داریم؛ آیا به دین و دنیای مردم آسیبی وارد شده؟ حتی در دوره‌ای بابل سه بخشداری داشته که در حال حاضر شش بخشدار آن را اداره می‌کنند، با این تفاسیر یعنی به مردم بابل خیانت شده است؟
وی تاکید کرد: بخشی از این تخریب‌ها و جریان‌سازی‌ها، از سوی نزدیکان نماینده سابق انجام گرفته که چند دهه بر این استان و شهرستان مظلوم سلطه داشتند و عقب ماندگی مازندران نتیجه فرصت طلبی آنهاست اما مخالفت عده‌ای نیز به دلیل عدم مطالعه دقیق موضوع است.

علی کریمی‌فیروزجایی چندی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه داشتن یک فرماندار با جمعیتی که شهرستان بابل دارد، ظلم است افزود: هر فرمانداری یک ردیف اعتباری دارد در حالی که شهرستان قائم‌شهر با دو نماینده، ۵ فرماندار دارد

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.