• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احیای پروژه مرغ لاین بابل

  • کد خبر : 557
  • 09 آذر 1400 - 12:31
اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احیای پروژه مرغ لاین بابل

مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در جلسه تعیین تکلیف قانونی تدوین و توسعه اقتصادی مازندران اظهار داشت: با مقوله توسعه صنعتی به مفهوم موجود که اثرات مخرب زیست محیطی دارد، مخالف هستم.وی افزود: این فرآیند توسعه بر اقتصاد منطقه، محیط‌زیست، منابع آبی و توسعه تأثیر گذاشته است.دکتر غلامی تاکید کرد: لیست پروژه‌های […]

مفید غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در جلسه تعیین تکلیف قانونی تدوین و توسعه اقتصادی مازندران اظهار داشت: با مقوله توسعه صنعتی به مفهوم موجود که اثرات مخرب زیست محیطی دارد، مخالف هستم.
وی افزود: این فرآیند توسعه بر اقتصاد منطقه، محیط‌زیست، منابع آبی و توسعه تأثیر گذاشته است.
دکتر غلامی تاکید کرد: لیست پروژه‌های توسعه‌ای باید به دستگاه‌ها ارائه شود.
وی با بیان اینکه اولین سند مربوط با توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستاها در بخش بابلکنار تهیه شده است افزود: توسعه پایدار مبتنی بر توانمندسازی روستاها است، در بخش بابلکنار یک مجموعه بیمارستانی وجود دارد که از قبل از انقلاب تأسیس شده و اکنون با رکود مواجه است که در حوزه مسائل توسعه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول استانی گفت: قرار شد ۲۵۰ میلیارد تومان برای احیای مرغ لاین در بخش بابلکنار تزریق اعتباری صورت گیرد زیرا این طرح موضوع ملی و اساسی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در پایان تاکید کرد: با توجه به تأثیر مجتمع مرغ لاین بر اقتصاد استان و کشور، خواستار برنامه‌ریزی برای احیای و توسعه این مجتمع هستیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.