• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی تحکیم و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبین و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها هست

  • کد خبر : 501
  • 02 آذر 1400 - 10:43
رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی تحکیم و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبین و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها هست
اعضاء بسیج رسانه با مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بابل بمناسبت ۲ آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، محمد ابراهیم حاجی پور کریمی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بابل در این دیدار افزود: از اهداف و رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی تحکیم و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبین و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها هست. شناسایی و تربیت نیروهای وفادار، متعهد، همسو و هماهنگ با شاخصه‌های انقلاب اسلامی برای استمرار انقلاب اسلامی
وی ادامه داد: بسط فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقا معرفت دینی و بینش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان از وظایف بسیج دانشجویی هست.
دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه‌های گوناگون فکری، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و صنفی، پاسداری از اصل تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی و هویت دینی از جمله وظایف ما هست.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بابل اظهار داشت: تا به حال کارهای بسیج دانشجویی فقط در دانشگاه بود ولی کرونا فرصتی را ایجاد کرد که بریم تو دل مردم، ایام کرونا یکی از اولین گروه‌ها در راه اندازی کارگاه تولید ماسک در دانشگاه الزهرا (س) بابل بودیم.
حاجی‌پور کریمی گفت: در این کارگاه حدود ۶۰ هزار ماسک، گان و شیلد تولید شد که بین مردم، روستاها و بیمارستان‌ها توزیع گردید. برگزاری‌های تریبون آزاد را در ایام انتخابات داشتیم پارک نوشیروانی، میدان ۱۷ شهریور، پارک جاده ساحلی و …
محمد ابراهیم حاجی‌پور کریمی با اشاره به راه اندازی سه موکب برای ایام اربعین در نقاط مختلف شهرستان افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک از سوی خیرین جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع گردید.
از جمله فعالیت‌های بسیج دانشجویی آموزش خبرنگار مطالبه گر دانشجویی بود که با همکاری بسیج رسانه شهرستان صورت گرفت.
وی ادامه داد: تدریس رایگان به دانش‌آموزان مناطق محروم، حضور در بیمارستان صحرایی، مراکز واکسیناسیون و ….. جهت کمک به کادر درمان از جمله کارهایی بود که مجموعه بسیج دانشجویی انجام داد.
واحد خواهران بسیج دانشجویی توانستن در بحث حجاب، جمعیت، طلاق و…. ورود داشته باشند و بازخوردهای خوبی هم داشت.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بابل با بیان اینکه مشاوره پزشکی و روانشناسی برای بند زنان زندان متیکلا را نیز اجرا کردیم افزود: یک خانم که بخاطر مشکلات مالی در زندان بود توانستیم در روز عید سعید غدیرخم با کمک خیرین آزاد کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.