• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
خطبه این هفته امام جمعه بابل

به حق باید از اقتدار نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کرد

  • کد خبر : 330
  • 14 آبان 1400 - 16:45
به حق باید از اقتدار نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کرد
خطبه این هفته نمازجمعه بابل ۱۴ آبان توسط حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه این هفته نمازجمعه بابل ضمن تاکید به اینکه نمازجمعه یاد خدای متعال است اظهار داشت: طبق روایتی چهار دسته افراد گناهان آنها پاک شده و انگار زندگی آنها از نو شروع می شود: مریضی که بیماری او خوب شده ، مشرکی که اسلام آورد ، نمازگزار جمعه و حاجی پس از انجام اعمال حج.
وی افزود: چند هفته است بوق های استکبار با تمام وجود در رسانه های خود درصدد است جامعه ما را به ارتجاع وادار کند و مجددا خاندان خبیث پهلوی را در انظار جامعه ما بزک کند و یک ملتی را به تردید وادار کند که چرا انقلاب کردید. از چند روز قبل از شروع ماه آبان سعی کردند جنایت های این خاندان خائن را بزک کنند. و مردم را بفریبند، اما دشمن درصدد است دانش آموزان و جوانان ما را دچار تردید کنند و این خطر بزرگی است.
امام جمعه بابل تاکید کرد: چقدر دشمن سعی کرد مکرر کوروش و سلسله هخامنشی، خشایارشاه و داریوش را در مقابل اسلام بزک کنند و به تقابل با یکدیگر برانگیزند. رسانه های ما سعی کنند تاریخ ما را کالبدشکافی کنند و حقایق را درخصوص خاندان سلطنتی روشن کنند.
حجت‌الاسلام روحانی اشاره کرد: در میان تمام سلسله های شاهنشاهی حکمران بر این کشور به تعبیر آنها ۲۵۰۰ سال سلطنت کردند، خبیث تر از خاندان پهلوی وجود نداشت. محمدرضای پهلوی در کتابش میگوید انگلستان پدرم را بر سرکار آورد و بعد که دیدند به دردشان نمیخورد او را برکنار کرد. خود محمدرضای پهلوی با کودتا بر سر کار آمد.
وی اظهار داشت: خدا رحمت کند امام عزیز ما را که فرمود بزرگترین جنایت پهلوی، تحقیر ملت ما بالاخص در کاپیتولاسیون بود. تقاضا دارم از نسل جوان تاریخ گذشته را بخوانند.
دشمن درصدد است این خاندان خبیث را مجددا برای مردم ما بزک کند.
امام جمعه بابل تاکید کرد: این پیرزن خبیث و هرزه‌ای (فرح پهلوی) که دشمن می خواهد به عنوان مادر ملت ایران معرفی کند، آنقدر وضع اخلاقی اش خراب بود که نزدیک بود محمدرضا از او طلاق بگیرد ولی توافقی میان آنها انجام شد که قرار شد هرکدام به دنبال کارهای خود بروند. خواهر محمدرضا اشرف المفسدین و شمس المفسدین را دشمن می خواهد برای نسل نوجوان ما بزک کند به نام آزادگی زن چه غارتگری هایی انجام دادند آیت الله فلسفی می گوید اگر تمام مردم جنایات رضاشاه را فراموش کنند، مردم مازندران فراموش نمی کنند. چقدر زمین مردم مازندران را در تنکابن و سایر نقاط تصاحب کردند.
وی افزود: از زمان کوروش تا به حال عزتی که جمهوری اسلامی پدید آورد در طول تاریخ ایران سابقه نداشت نمونه آن چند روز گذشته آمریکا را با آن خفت وادار به عقب نشینی کرد. به حق باید از اقتدار نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کرد. این بخش کوچکی از نیروها و تجهیزات ما است، خدا می داند چقدر دشمن در این دو روز خفیف شد، چقدر جریان مقاومت از تحقیر آمریکا که قبل از انقلاب ملت ایران را تحقیر می کرد خوشحال شدند. این اقتداری که امام خمینی و مقام معظم رهبری به برکت نظام اسلامی پدید آوردند، خفت و حقارتی که آمریکا قبل از انقلاب برای ما بوجود آورد را به خود آنها برگردانده و طعم حقارت را به آنها چشاند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.