• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

شهید گمنام دانشگاه آزاد بابل شناسایی شد

  • کد خبر : 287
  • 12 آبان 1400 - 23:46
شهید گمنام دانشگاه آزاد بابل شناسایی شد
شهید محمدحسن درویش پسند که در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد بابل دفن شده بود شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بابل به نقل از اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، پنج شهید گمنام از طریق انجام آزمایش  DNA  شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال‌های گذشته، پس از عدم شناسایی علیرغم تلاش‌های انجام شده به‌عنوان شهید گمنام در شهرها و دانشگاه‌ها دفن شده بودند.
شهید اسکندر مومنی شهرکی که در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان شهید گمنام در شهرکرد دفن شد. شهید رستم علی بابایی شهرکی که در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان شهید گمنام در بندر دیر دفن شده بود. شهید رحیم غلامزاده اهوازی که در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان شهید گمنام در شهر بیرم دفن شده بود. شهید جهانگیر نقدی پور که در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان شهید گمنام در دانشکده پزشکی بیرجند دفن شده بود. شهید محمدحسن درویش پسند که در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد بابل دفن شده بود.
شهید محمدحسن درویش پسند، فرزند یدالله، متولد ۱۳۴۶، از بهبهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۲ در دانشگاه آزاد بابل دفن شد.

امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) پس از سال‌ها چشم ‌انتظاری، خبر شناسایی این پنج شهید به خانواده ایشان اطلاع داده شد و این خانواده‌ها از چشم‌انتظاری درآمدند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.