• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
خطبه حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل

رییس‌جمهور با حضور میدانی در پمپ‌بنزین و بازدید ناگهانی از وزارت نفت، توطئه دشمن را خنثی نمود و مایه آرامش مردم شد

  • کد خبر : 55
  • 08 آبان 1400 - 9:00
رییس‌جمهور با حضور میدانی در پمپ‌بنزین و بازدید ناگهانی از وزارت نفت، توطئه دشمن را خنثی نمود و مایه آرامش مردم شد
بیانات حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه های این هفته نمازجمعه بابل

حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل با بیان اهمیت شرکت در نمازجمعه اظهار داشت: آفرین بر شما نمازگزاران جمعه که مشمول کلام ائمه هستید. امام صادق (ع) فرمود هیچ کسی نیست که قدمی به سوی نمازجمعه بردارد مگر اینکه خداوند بدنش را بر آتش جهنم حرام کند.

وی افزود: شهید فهمیده نوجوان شهید دفاع مقدس است که در نوجوانی اوج ایثار و عظمت را نشان داد و اقتدار دشمن را با انفجار نارنجک در زیر تانک زیر سوال برد. این ها صحنه های پر فروزی است . امام راحل این نوجوان را الگوی نوجوانان و رهبر ما نامید.

امام جمعه بابل بیان داشت: سالروز ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را در در پیش رو داریم. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مهمترین جلوه در جمهوری اسلامی است. امام عزیز ما این حرکت را انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اول نامید اما الان برخی عناصر خودفروخته ناراحت از این تسخیر و استکبارستیزی هستند.

حجت الاسلام حسن روحانی افزود: برخی می گویند ما نباید با دنیا قطع رابطه کنیم، درست است که نظام اسلامی همواره سعی می کند ارتباطات خود را با همسایگان برقرار کند اما هیچ وقت نمی‌خواهیم به خاطر این ارتباطات، مبارزه با استکبار را از دست بدهیم. ما هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا و ایادی اش بکشیم. روح حاکم بر انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است و موجب شد شاه فکر کند امام خمینی را با تبعید می تواند از یاد مردم دور کند اما امام تا آخرین قدم به مبارزه برخاست و یادش در قلوب مردم بود. این استکبارستیزی بود که موجب تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش‌آموزان ما، تبعید امام راحل و رفتن شاه از کشور شد. دردی که امروز جامعه جهانی می کشد از همین استکبارجهانی است که برای ملت های دیگر مشکلات متعددی را فراهم نمود. تنها دوای استکبار، شعار مرگ بر آمریکا است.

امام جمعه بابل اظهار داشت: مشکلی که از سه‌شنبه گذشته در کشور ما پیش آمد بر می‌گردد به طرحی که چند هفته قبل در نمازجمعه مطرح کردم و آن طرح هزار ضربه چاقو است که از سوی نفتالی بنت طراحی شد و می گوید حال که ما نمی توانیم نظام اسلامی را شکست دهیم باید با ضربات متعدد در داخل کشور و در مرزهای ایران، او را از پای در بیاوریم. جای تاسف است که در مانور هوایی اسراییل، نیروهای امارات هم شرکت کردند و قرار شد یک مانور در خاگ امارات برگزار نمایند. اسراییل می‌گوید مخاطب این طرح جامعه متوسط شهری است که اختلال در رفاه آنها بوجود بیاورد و آنها را به خیابان بکشانند.

تلاش دشمن این است که از هر فرصتی استفاده کند تا این ضربه چاقو را به کشور بزند و به ویژه در آبان ماه مجددا زمینه تحریک مردم را بوجود بیاورد. این ها صحنه هایی است که دشمن اگر اختلال ایجاد می کند، یک خدمت هم به ما می‌کند و اینکه نقاط ضعف را به ما نشان می دهد. این نواقص در دولت قبل تذکر داده شد اما رفع نگردید. ان شالله این امور باعث شود مسوولین این روزنه ها را ببندند. سازمان پدافند غیرعامل باید با قوت جلوی حملات سایبری را بگیرد. شایسته است سازمان پدافند غیرعامل گسترده تر، عمیق تر، مسلط تر آفندی از خود داشته باشد تا دشمن نتواند اختلال بوجود بیاورد. از اقدامات ریاست محترم جمهور که با حرکات و حضور میدانی خود مایه آرامشی شد و با رفتن به پمپ بنزین و بازدید ناگهانی از وزارت نفت اقدامات دشمن را خنثی نمود. دشمن بداند که مردم ایران آبدیده شده اند، اگر ده ها ضربه هم خدای ناکرده بزنند ، کوچکترین اختلالی در نظام اسلامی نمی‌توانند به وجود بیاورند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=55

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.