• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
راهنمای کامل برای خرید درب و پنجره های یو پی وی سی

راهنمای خرید درب و پنجره های یو پی وی سی UPVC

  • کد خبر : 17
  • 02 آبان 1400 - 23:11
راهنمای خرید درب و پنجره های یو پی وی سی UPVC
متنی که در ادامه می خوانید راهنمای مختصری برای سفارش و خرید انواع درب و پنجره های یو پی وی سی upvc دو جداره و چند جداره می باشد.در ادامه قصد داریم با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده بهترین انتخاب ها را رقم زنیم.

گام اول : آشنایی با پنجره های دو جداره و چند جداره

طی سال های اخیر با توجه به افزایش توجهات جهت کاهش هدر رفت انرژی در منازل ،ادارات و … راه کار های فراوانی جهت صرفه جویی در انرژی ارائه گردید.محققان با آزمایش ها و تحقیقات گوناگون دریافتند میزان بالایی از گرما یا سرمای تولید شده در ساختمان ها از پنجره ها خارج می شود لذا با توجه به نیاز صنعت ساختمان به تولید درب و پنجره هایی با قابلیت عایق گرما و سرما ، پنجره های دو جداره و چند جداره وارد بازار شدند. در این محصولات با افزایش جداره ها و قرار گرفتن هوا میان این جداره ها نوعی عایق گرما و سرما ایجاد می گردد که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.

پنجره های دو جداره و چند جداره در دو نوع یو پی وی سی UPVC و آلومینومی در بازار موجود می باشد که در این مطلب به بررسی پنجره های یو پی وی سی UPVC می پردازیم.با توجه به تصویر زیر که مقایسه ای است میان مواد بکار رفته در تولید درب و پنجره ، در می بایم بهترین انتخاب برای ما پروفیل های یو پی وی سی می باشد.

همان طور که مشاهده کردید در تمام قسمت های انتخاب درب و پنجره های یو پی وی سی UPVC بهترین گزینه می باشد.

گام دوم : انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی UPVC

در گام بعدی باید بهترین پروفیل با توجه به قیمت بازار انتخاب گردد.یکی از نکاتی که باید در انتخاب خود به آن توجه داشته باشیم تنوع پروفیل های مورد نظر می باشد .چرا که بعضی شرکت های تولید پروفیل فقط یک یا دو محصول را پشتیبانی می کنند و این عمل ممکن است انتخاب شما در انتخاب نوع درب و پنجره های تولیدی را محدود کند.به طور مثال بعضی شرکت ها فقط پروفیل های پنجره های لولایی را تولید می کنند یا اینکه بعضی شرکت ها پروفیل مخصوص درب نداشته و یا زهوار دکوراتیو ندارند.

با توجه به این که محل شرکت درب و پنجره های سازی افق نوین در استان مازندارن و شهرستان بابل می باشد لذا یکی از بهترین انتخاب ها برای هم استانی های عزیز پروفیل های شرکت دیوا می باشد که تنوع محصولات فراوانی داشته و ضمن کسب مجوز های لازم بین المللی و داخلی دارای ضمانت نامه بیمه آسیا نیز می باشد.

جهت آشنایی با محصولا شرکت تولید پروفیل های یو پی وی سی upvc دیوا رو همین متن کلیک کنید.

گام سوم : انتخاب  تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی Upvc مطمئن و استاندارد

بعد از انتخاب پروفیل مناسب باید شرکت های تولید درب و پنجره یو پی وی سی که استاندارد های لازم را رعایت می کنند ، انتخاب کنید.البته شرکت های تولید پروفیل همواره نظارت مستقیم یا غیر مستقیم بر نمایندگی های خود اعمال می کنند تا محصولات تولید شده توسط پروفیل های شرکت مربوطه با بهترین کیفیت تولید گردد.شرکت درب و پنجره سازی افق نوین نیز نماینده رسمی شرکت دیوا می باشد و همواره با رعایت استاندارد های لازم ، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان محترم ارائه کرده است.

گام چهارم : آشنایی با بعضی از استاندارد ها

هنگام سفارش درب و پنجره های یو پی وی سی مواردی باید در نظر داشته باشید.در ادامه این موارد را ذکر خواهیم کرد.اولین مورد که باید تاکید کنید،انتخاب تقویت پروفیل ( آهن گالوانیزه) می باشد.تقویت های گالوانیزه در ضخمات های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسد.تاکید کنید حتما از آهن با ضخمات حداقل بالاتر از ۱ استفاده گردد.انتخاب ضخمات ۱٫۲۵ بهترین انتخاب می تواند باشد.موارد دیگری که باید توجه گردد به کار بردن پیچ های با کیفیت می باشد. ( عدم زنگ زدگی در آینده ، عدم خوردگی پیچ طی سال های بعد و شکستن پیچ ها ) .

بیشتر استاندارد های مورد نیاز برای تولید محصولات یو پی وی سی UPVC اگر با دستگاه های بروز و دقیق انجام گیرد ، رعایت می گردد.چرا که اگر دستگاه ها دقیق باشند ، محصولات تولیدی با کمترین خطا و بهترین کفیت تولید می گردند.به طور مثال اگر دستگاه جوش پروفیل کار خود را به درستی انجام دهد استحکام محصول تولیدی حداکثر خواهد بود و شکل ظاهری محصول نیز بهتر خواهد شد.یا اینکه اگر دستگاه برش زهوار با دقت بالایی زاویه برش را رعایت کند ، بعد از نصب زهوار ها  نمای پنجره یا درب تولیدی بعد از نصب شیشه زیباتر خواهد بود.شاید کمترین هزینه در تولید محصولات یو پی وی سی UPVC را زهوار ها داشته باشند اما بعد از نصب شاید بیشترین نمود را بین اجزا به کار رفته همین زهوار دارد .

گام پنجم : سفارش درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

انتخاب نوع درب و پنجره های تولیدی برای ساختمان یکی از مهمترین مراحل می باشد چرا که نمای ساختمان شما را در آینده مشخص می کند.ابتدا نوع کاربرد ساختمان خود را بسته به اینکه مسکونی است یا تجاری و … مشخص کنید و سپس تعیین کنید از محصولات لولایی استفاده شود یا کشویی.

با توجه با پهنای بیشتر پروفیل های کشویی ،قیمت این محصولات نیز بیشتر می باشد اما پروفیل های کشویی مزیت هایی نیز دارند.به طور مثال ساختمان هایی که برای پنجره ها از پرده استفاده می کنند اگر از محصولات لولایی استفاده کنند هنگام باز و بسته کردن حتما اذیت خواهند شد چرا که برای باز کردن هر بار باید پرده را کنار بزنند این در صورتی است که اگر محصول مورد نظر کشویی تولید می شد  در یک خط مستقیم فقطه لنگه پنجره به حالت کشویی جا به جا خواهد شد و هیچ مشکلی نخواهید داشت.

به طور معمول برای پنجره آشپزخانه از پنجره های یو پی وی سی UPVC کشویی استفاده می گردد.چرا که بعد از باز کردن پنجره هیچ فضایی از آشپزخانه اشغال نمی گردد.اما از طرفی پنجره های لولایی اگر با دقت مناسبی تولید گردد با توجه به اینکه بعد از بسته شدن با فشار بیشتر چفت می شوند حداقل صدا و گرما و سرما عبور داده می شود.اما در پنجره های کشویی با توجه به اینکه باز شو پنجره روی یک ریل حرکت می کنند هر چند با دقت بالایی مونتاژ گردد باز هم میزان اندکی فضا باقی می ماند که همین امر باعث می گردد پنجره های کشویی تقریبا ۱۰ درصد نسبت به پنجره های لولایی کارایی کمتری داشته باشند.

از طرفی در بعضی موارد برای کاهش هزینه پیشنهاد می شود از پروفیل پنجره ایی برای تولید درب های بالکن یا درب های ورودی استفاده گردد، پیشنهاد ما این است حتما از پروفیل های مخصوص درب استافده کنید چرا که با گذشت زمان با درب هایی گه با پروفیل پنجره تولید گردد به مشکل بر می خورید.

گام آخر : نصب ،استفاده و نگه داری از محصولات یو پی وی سی UPVC

بعد از مشخص کردن نوع محصولات تولیدی طی مدتی درب و پنجره های شما تولید شده و آماده نصب می گردد.هنگام نصب حتما متذکر شوید با استفاده از فوم فاصله میان درب و پنجره با دیواره ها پر شده و بعد از خشک شدن با چسب مخصوص پوشانده گردد تا راه نفوذ هر گونه رطوبت و آب از این مجاری بسته گردد.بعد از نصب و تحویل با مشاهده هر گونه مشکل و ایراد در محصولات در اسرع وقت با شرکت تولید کننده تماس حاصل کنید تا مشکل شما برطرف گردد. همچنین در فواصل مختلف زمانی از متخصصان فنی این کار بخواهید محصولات نصب شده را بررسی کرده تا در آینده به مشکل بر نخورید.

انتخاب پروفیل های یو پی وی سی می تواند بخش زیادی از هدر رفت انرژی ساختمان شما را کاهش دهد و همچنین زیبایی خاصی به ساختمان شما بخشد.

کارگاه درب و پنجره سازی افق نوین مازندران با داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده انجام پروژه های طراحی ، تولید و نصب انواع درب و پنجره های یو پی وی سی UPVC ، توری های پلیسه ای ، خدمات و تعمیر پنجره های نصب شده ، رگلاژ پنجره های یو پی وی سی ، ساخت و نصب انواع شیشه های دو جداره در رنگ های متنوع با طرح های مختلف می باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=17

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.